Verkoop deze zeer limited edition van een nog uitkomend charge fiets.
Het is een Charge Mortar 2013 fiets. Deze is niet zomaar een fiets maar een collaboration samen met Vans ten aanleiding van het Skateboard event Vans Down Town Show Down afgelopen augustus in Amsterdam.
Er zijn hier maar 15 exemplaren van over de hele wereld. Zoals op de foto's te zien is hij super vett. Doe een goed bod en dan is hij miss soon van jou!!
voor meer info wjjvermeulen@gmail.com
http://www.highsnobiety.com/2012/08/03/ ... 9279212049
Te Koop: Charge Mortar 2013 X Vans DTSD bike
Moderator:Beheerders
Ik heb een exclusieve single speed. Het is een zeer zeldzame: Charge Mortar X Vans Down Town Showdown.
Beste Wienus, welkom op dit mooie forum.
Met zijn allen proberen we dit forum overzichtbaar te maken en te houden.
We hebben daarom een speciaal Te Koop topic.
Daar mag je gratis en voor niets je fiets(spullen) te koop aanbieden.
Voordat je dat doet even Regels verkoop forum / Verplichte layout door lezen en dan komt alles op zijn juiste plek.
Succes met je verkoop!
Met zijn allen proberen we dit forum overzichtbaar te maken en te houden.
We hebben daarom een speciaal Te Koop topic.
Daar mag je gratis en voor niets je fiets(spullen) te koop aanbieden.
Voordat je dat doet even Regels verkoop forum / Verplichte layout door lezen en dan komt alles op zijn juiste plek.
Succes met je verkoop!

Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
Re: Te Koop: Charge Mortar 2013 X Vans DTSD bike
Complimenten over je Nederlands, voor een buitenlander niet gek gedaan.wienus schreef:Verkoop deze zeer limited edition van een nog uitkomend charge fiets.
Het is een Charge Mortar 2013 fiets. Deze is niet zomaar een fiets maar een collaboration samen met Vans ten aanleiding van het Skateboard event Vans Down Town Show Down afgelopen augustus in Amsterdam.
Er zijn hier maar 15 exemplaren van over de hele wereld. Zoals op de foto's te zien is hij super vett. Doe een goed bod en dan is hij miss soon van jou!!
voor meer info wjjvermeulen@gmail.com
http://www.highsnobiety.com/2012/08/03/ ... 9279212049

Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl