Plaats: Driebergen / De Bilt
Staat: Gebruikt
Reden van verkoop: Overtollige huisraad
Prijs en voorwaarden: Doe me n bod nadat je de tekst hieronder heb gelezen.
Wijze van verzenden: Afhalen of verzenden € 7.50
Extra Info: Ik heb deze vork 2 jaar geleden gekocht, hij was toen bijna niet gebruikt. Deze vork is door mij gebruikt waarvoor hij is bedoeld, downhill. Op de foto's is de lak schade te zien. Dit komt door vallen en opstaan, en weer vallen. Tevens is de vork ietjes krom, de aluminium poten hebben mn rijstijl niet gewaardeerd. Verder heb ik ook eens de vork in een afdaling opgeblazen, dat wil zeggen, de olie zat in de vork aan de verkeerde kant van de demper. Dit is hersteld en de vork werkt nu weer gewoon. Verder kan je de vork ook met een pompje oppompen, maar dat werkt ook niet. Wat wel werkt is de rebound

Ik heb liever niet dat deze vork op nieuw gebruikt gaat worden. Maja, moet je altijd zelf weten. Indien je denkt; ik ga er nieuwe onderdelen voor kopen, helaas. Ik ben erachter gekomen dat Manitou een ***** onderdelen voorziening heeft in Nederland / Europa.
Wat kan je er dan wel mee? Ach, je kan er een mooie wc-rol-houder van maken. Of iemand die onderdelen zoekt voor zijn Manitou, dan heb je hem hier.
Dusofwel, ik verkoop hem voor de onderdelen, niet om mee te gaan rijden!
Voor meer info, mail me!
Afbeeldingen: