Re:Uitverkoop: nu met foto"s!
Moderator:Beheerders
Nee nee chmod is gewoon Michael woont in Tienen (Belgie) wij waren ook in morzine huurden aan de andere kant van die aardscheur . De Nicolai gasten!
Peis da ge da best kunt opsturen in zoeen omslag met moeske in van de post zelf denk da da het goedkoopst gaat zijn.
Peis da ge da best kunt opsturen in zoeen omslag met moeske in van de post zelf denk da da het goedkoopst gaat zijn.
Re:Uitverkoop
inderdaad, Ben van omstreke leuven dus... Verzending zal we meevallen
ik rij met een Lambda.
ik rij met een Lambda.
ah! just! Hoe is"t ermee? Kben nog altijd platzak van toen in Morzine... hoop nu wat geld te verdienen voor een volgende keer!
Trouwens, I"ll keep ya"ll posted wat portkosten betreft...
Trouwens, I"ll keep ya"ll posted wat portkosten betreft...
Chmod: spider kost 2euro voor zo"n enveloppe plus verzending.
Mr. Freeride: de band opsturen naar Nederland kost 6 euro. Maar kom je soms in ABC fietsen (bij Patman)? We zouden daar kunnen ruilen natuurlijk...
Mr. Freeride: de band opsturen naar Nederland kost 6 euro. Maar kom je soms in ABC fietsen (bij Patman)? We zouden daar kunnen ruilen natuurlijk...
hey fre, mail me ff uw bankreknr en juiste prijs en ik zal je mijn adres sturen.
Slu
Michaël.
Slu
Michaël.
sorry Bertske, kben je ff vergeten...
Kga die wielen toch niet verkopen...maar kheb wel andere alternatieven:
-Voorwiel Mavic D521 zilver, plus double butted spaken en XT naaf (zilver, geen schijfrembevestiging) = 50 euro
-Velgen Mavic D517 zilver = 25 euro tesamen
-24" wielen: zie topic "24 wielen en toebehoren"

Kga die wielen toch niet verkopen...maar kheb wel andere alternatieven:
-Voorwiel Mavic D521 zilver, plus double butted spaken en XT naaf (zilver, geen schijfrembevestiging) = 50 euro
-Velgen Mavic D517 zilver = 25 euro tesamen
-24" wielen: zie topic "24 wielen en toebehoren"
Chmod schreef:
hey fre, mail me ff uw bankreknr en juiste prijs en ik zal je mijn adres sturen.
Slu
Michaël.
Doe je dit even? Dan is ze verkocht...
Re:Uitverkoop: updated met nieuw spul!
voor hoeveel laat je de tioga"s overkomen naar gelderland?
kooz
kooz
sorry voor lange wachten...studentenleven is druk!
check mail!!!
Kooz: voor jou geldt hetzelfde: 6euro transportkosten = 1 kilo x 2banden = 12euro.
check mail!!!
Kooz: voor jou geldt hetzelfde: 6euro transportkosten = 1 kilo x 2banden = 12euro.
laat je ze voor 22 euro overkomen?
en zijn de noppen nog goed?
kooz
en zijn de noppen nog goed?
kooz
Kooz: het zijn twee banden, de noppen zijn nog goed! Ik laat ze overkomen voor 25 euro. Goed?
doe je mij eerst ff foto van de staat van de banden?
kooz
kooz
chmod, tzit op de post!
check fotos!
XT-V"s
zijn dit die V"s met dat parralel principe?
Bij mij is er een dingetje kapot, dus ik zoek een vervang.
Foto?
maartenhd@freeler.nl
Thnz
zijn dit die V"s met dat parralel principe?
Bij mij is er een dingetje kapot, dus ik zoek een vervang.
Foto?
maartenhd@freeler.nl
Thnz
jep, dat zijn ze
Ik stuur komend weekend een fotootje!
Cheers!

Ik stuur komend weekend een fotootje!
Cheers!
ik heb wel interesse in een azonic double rizer stuur en 2stuk 24"" bandjes
hoe breed zijn die noname noppen 24 ?? anders de tioga III 24, ik wil ze niet te breed hebben nml.
p.s. ben van omstreken antwerpen -->abc??
hoe breed zijn die noname noppen 24 ?? anders de tioga III 24, ik wil ze niet te breed hebben nml.
p.s. ben van omstreken antwerpen -->abc??
Hallo!
Ja ik ben van Antwerpen en klant bij den abc! Gij zijt toevallig de Vinnie ni? Of zijt ge nen anderen Vincent?
Ik heb dat azonic stuur nog, no prob.
Qua 24" banden heb ik nog 2 cheapo bandjes die ik paar keer heb gebruikt in afwachting van de tioga"s: ze hebben goeie noppen en zijn niet breed.
Ik heb nog één exemplaar van respectievelijk de tioga comp III in 1.85 (heel smal) en 2.0 en tioga dh 2.3 (breder).
Soms interesse in de volledige wielen?
Ik kom zaterdag naar Patje, dus mss zien we mekaar ginder?
Cheers!
Ja ik ben van Antwerpen en klant bij den abc! Gij zijt toevallig de Vinnie ni? Of zijt ge nen anderen Vincent?
Ik heb dat azonic stuur nog, no prob.
Qua 24" banden heb ik nog 2 cheapo bandjes die ik paar keer heb gebruikt in afwachting van de tioga"s: ze hebben goeie noppen en zijn niet breed.
Ik heb nog één exemplaar van respectievelijk de tioga comp III in 1.85 (heel smal) en 2.0 en tioga dh 2.3 (breder).
Soms interesse in de volledige wielen?
Ik kom zaterdag naar Patje, dus mss zien we mekaar ginder?
Cheers!
hoi fre
ik heb net een zware boet aan m"n broek gehad op de boomsesteenweg (!!) ze zijn daar echt vollop aan het controleren ...(waarschijnlijk om de brug te bekostiggen die in a-pen komt ofzo) dus watch out voor een grijze opel corsa
Ik moet het ff hier bij laten - kan me op dit moment geen nieuwe spullen veroorloven, sorry
ik heb net een zware boet aan m"n broek gehad op de boomsesteenweg (!!) ze zijn daar echt vollop aan het controleren ...(waarschijnlijk om de brug te bekostiggen die in a-pen komt ofzo) dus watch out voor een grijze opel corsa
Ik moet het ff hier bij laten - kan me op dit moment geen nieuwe spullen veroorloven, sorry
Oei, das minder...
De no name 24" banden zijn maar 10 euro... ze zijn 1.95 breed (denkik). Zal ik ze meenemen morgen naar abc? Ge kunt me ook vinden in de bergskes!
Groetjes! Fré
De no name 24" banden zijn maar 10 euro... ze zijn 1.95 breed (denkik). Zal ik ze meenemen morgen naar abc? Ge kunt me ook vinden in de bergskes!
Groetjes! Fré
Re:Uitverkoop: nu met foto"s! en prijs-update
update, but still "some left...