formula 4 racing met reserve parts
Moderator:Beheerders
ik heb een set formula 4 racings, en de hendels gaan steeds los. De oplossing hierop is een elastiekje van handvat naar hendel. Erg vervelend... De remwerking is er echter niet minder om. 185mm rotor voor, 165 achter. Komt met een extra achterschijf.
bied maar.
bied maar.
Re:formula 4 racing met reserve parts
[bijdehand]richard van rizzy dit probleem al voor gelegd?[/bijdehand]
gisteren een bericht achter gelaten via de rizzy site, kreeg van ene rick een bericht terug: of ik het probleem duidelijker kon omschrijven. dat heb ik toen gedaan. nog niks verder gehoord.
het liefst zou ik een set nieuw type dh remhendels erop hebben. maarja, dat kost vast genoeg...
het liefst zou ik een set nieuw type dh remhendels erop hebben. maarja, dat kost vast genoeg...
Jurriaan schreef:
[bijdehand]richard van rizzy dit probleem al voor gelegd?[/bijdehand]
Nou als je hem iets vraagd kun je wachten tot Sint Juttemis
Hmm in tegenstelling tot de kwaliteit van Formula zelf reageert Rizzy snel en goed meestal...
Brum schreef:
Hmm in tegenstelling tot de kwaliteit van Formula zelf reageert Rizzy snel en goed meestal...
Dat laatste valt over de discuseren
Dan doen we dat toch het is tenslotte een forum.
Ik ben van mening dat Rizzy goede snelle levering heeft ook met problemen.
klopt... vandaag weer een opnieuw een bericht achter gelaten.... eigenlijk moet deze bij klaagbaak staan...
ik heb nooit problemen met Rizzy gehad, bel anders even. (of ligt het aan jou dat rizzy niet reageert?
niet meer verkopen maar klagen? dus naar de klaagbaak verplaatsen?

niet meer verkopen maar klagen? dus naar de klaagbaak verplaatsen?
ik wil de remmen of kwijt voor weinig, of ze moeten gemaakt worden. ik heb een paar keer een bericht achter gelaten op de rizzy site en hoor daar niks van, ik ben door mn stage niet goed in de gelegenheid om te bellen, wel om op internet te zitten. Ik ga maandag wel bellen, maar vraag me toch af wat hij gaat doen. het feit is dat ik met gare remhendels zit en dat hij de enige is die me tegemoed kan komen met wat dan ook.
-
wat voor prijs zit je aan te denken??
en hoe gaar zijn die remhendels?
en hoe gaar zijn die remhendels?
Dat wisselt nog al eens (eigen ervaring)
8)Angel

rizzy service is echt TOP. vandaag midden in het bos(we stonden wel op een parkeerplaats bij zijn auto) kom ik Richard van Rizzy tegen. Dus ik begin over het feit dat ik een klein plastic stelrubbertje heb gesloopt. Ter plekke trekt ie de fiets van zijn fietspartner uit elkaar, hier alsjeblieft. Heb je nieuwe stelrubbertjes, meteen maar 2 ook voor de andere.

ik lees de berichten van shift 00 met grote ogen.
rizzy is een week niet bereikbaar en gelijk worden de remmen te koop aangeboden omdat ze stuk zijn.maar goed, het zal !!
het probleem met de conus in de remhendel komt voort uit het feit dat de conus herhaaldelijk uit het kunststof is losgekomen door zoals je het zelf zegt, "al na een paar keer vallen". de oplossing is de remcilinder in de remhendel te vervangen
door een nieuwe. 6 euro per stuk.
snap de ophef ook niet omdat je op 4-7-2003 al melding hebt gemaakt van het rijden met de elastiekjes , je hebt hier op 8-7-2003 antwoord op gehad notabene om 2 uur snachts.je had het probleem dus al 4 maanden geleden op kunnen lossen.
de groeten
rizzy is een week niet bereikbaar en gelijk worden de remmen te koop aangeboden omdat ze stuk zijn.maar goed, het zal !!
het probleem met de conus in de remhendel komt voort uit het feit dat de conus herhaaldelijk uit het kunststof is losgekomen door zoals je het zelf zegt, "al na een paar keer vallen". de oplossing is de remcilinder in de remhendel te vervangen
door een nieuwe. 6 euro per stuk.
snap de ophef ook niet omdat je op 4-7-2003 al melding hebt gemaakt van het rijden met de elastiekjes , je hebt hier op 8-7-2003 antwoord op gehad notabene om 2 uur snachts.je had het probleem dus al 4 maanden geleden op kunnen lossen.
de groeten
ik heb toen nooit deze 6 euro per remgreep oplossing als antwoord ontvangen, alleen een mededeling dat het swoppen van remhendels geen optie was (wat ook te begrijpen is).
om even over dat een week niet bereikbaar terug te komen: out of office reply aanzetten? ik kan ook niet weten of iemand er wel of niet is als ik niks hoor toch?
ik was het elastiekjes wissellen een beetje zat. maar begrijp uit bovenstaand bericht dat ik de remmen kan opsturen naar purmerend, en dat de operatie mij 6 euro per stuk gaat kosten? dan ben ik out of trouble? en kan ik weer met losse handen fietsen zonder dat mn remmen los gaan hangen?
Dat zou erg okee zijn! en als ik dit in juli had geweten had ik ze toen ook niet opgestuurd omdat ik ongeveer half juli en augustus overal gefietst heb en de fiets toen niet kon missen. nu loop ik fulltime stage en xc ik alleen nog maar wat op zondag, dus tijd zat om de boel op te knappen. (zag ik gisteren in driebergen niet de grote sunn rizzy pickup rijden??? )
om even over dat een week niet bereikbaar terug te komen: out of office reply aanzetten? ik kan ook niet weten of iemand er wel of niet is als ik niks hoor toch?
ik was het elastiekjes wissellen een beetje zat. maar begrijp uit bovenstaand bericht dat ik de remmen kan opsturen naar purmerend, en dat de operatie mij 6 euro per stuk gaat kosten? dan ben ik out of trouble? en kan ik weer met losse handen fietsen zonder dat mn remmen los gaan hangen?
Dat zou erg okee zijn! en als ik dit in juli had geweten had ik ze toen ook niet opgestuurd omdat ik ongeveer half juli en augustus overal gefietst heb en de fiets toen niet kon missen. nu loop ik fulltime stage en xc ik alleen nog maar wat op zondag, dus tijd zat om de boel op te knappen. (zag ik gisteren in driebergen niet de grote sunn rizzy pickup rijden??? )
Jurriaan schreef:
rizzy service is echt TOP. vandaag midden in het bos(we stonden wel op een parkeerplaats bij zijn auto) kom ik Richard van Rizzy tegen. Dus ik begin over het feit dat ik een klein plastic stelrubbertje heb gesloopt. Ter plekke trekt ie de fiets van zijn fietspartner uit elkaar, hier alsjeblieft. Heb je nieuwe stelrubbertjes, meteen maar 2 ook voor de andere.![]()
was jij in driebergen?
nee Amerongen, Amerongense Berg, en daar was Richard ook. Maar of Richard in Driebergen is geweest weet ik niet.
en toch vraag ik me een beetje af hoe het komt dat ik nu weer een paar dagen niks hoor...
en nog steeds niks....