is echt een prachtig frame ;D
ik rijd er zelf ook mee, en ben er zeeer tevreden over. :P
ik ken deze persoon in kwestie, en idd, zijn fiets is nog zeer goed in orde, geen krassen ofzo... hij is ook gene "stoemper" , eerder op souplesse hiermee bedoel ik dat de onderdelen zeker niet kapot zijn gereden (aandrijving, wielen, ....)
ik kan je wel een foto van het frame doormailen als je wil.
grz viperke
Gedetailleerde lijst van de componenten:
Deze fiets is een Viper "Limited Edition"
Kleur: Titanium (krasvrij), zwarte stikkers
Maat: 18"
Gewicht: ong. 10,5kg
(alle onderdelen zijn van 2003 behalve vork, maar is pas gebruikt vanaf maart 2003)
Vork: Manitou Mars Super
Remmen: Formula B-4 Pro
Shifters: Sram 9.0 shorty
A.derr.: Sram 9.0
V.derr.: Shimano LX
Cassette: Sram 9.0
Ketting: Sram PC-59
Crackstel: Shimano XT 2003
Padalen: Time Atac (zwart mat) (verwijderen indien gewenst, prijs: -€40)
Wielen:-velg: Mavic X-223 (zwart)
-spaken: DT
-naven: Sram 9.0sl disc (zwart mat)
Banden: Schalbe Fast Fred 2.0 OF Ritchey Z- Max Millenium WCS 2.1
Zadelpen: Ritchey Comp (zwart mat)
Stem: Ritchey Pro (zwart mat)
Stuur: Ritchey Comp (zwart mat)
Grips: Ritchey WCS
Zadel: Selle Italia Tri-Matic 2
Hoewel ik geen interesse in het aangebodene heb en dus eigenlijk niet mag reageren, wil ik even kwijt dat de 2e hands fietsmarkt niet echt lekker meer loopt.
Dat wil zeggen voor Wacko: kijk niet raar op als je fiets binnen een week niet verkocht is... winkels in bv Duitsland verkloten de markt dusdanig dat zelfs dit soort schijnbare aanbiedingen zoals jou fiets de mooiete amper meer waard zijn...
Dank voor je tip!
Ik kan echter moeilijk nóg lager gaan...
En een beter onderhoud kon ik ook niet geven.
Zelfs het weer heeft meegeholpen; geen echte modder gezien tijdens de wedstrijden!!!
Het enige voordeel dat ik kan overhouden tegen die winkels:
-een koper die niet zo ver van mij woont, kan ik makkelijk nog helpen. (er is nog garantie op de fiets!)
Uiteindelijk kun je voor een beperkt budget (-€1500) zelfs in Duitsland geen fiets met deze afmontage vinden.
PS: De montage van de fiets heb ik zelf kunnen bepalen waardoor ik voor een beperkt budget een fiets heb kunnen bouwen van het beste prijs/kwaliteit verhouding.
Helaas kan dat inmiddels in Duitsland dus echt wel. Zeer redelijke fietesen met lx/xt magura schijfremmen black vorkie voor en swinger damper achter voor slechts 1500 euri. Wat dat betreft verkloten ze inderdaad de markt.
Succes met je verkoop. Je prijs is goed dus gewoon geduld hebben dan komt het goed !
Dank je voor de reactie!
Nu weet ik het ook...
Tja, niets aan te doen.
Ooit zal een biker verliefd worden op deze fiets en dan zijn we vertrokken.
Als iemand per se Viper wilt zal ie da nie in Duitsland vinden...