HARO F4 => TE RUIL of TE KOOP
Moderator:Beheerders
2003 HARO F4
kleur: armygreen
moet weg wegens een knie-operatie die eraankomt
hij is gekocht in juli 2003 en er is echt weinig op gereden omdat ik de laatste maanden niet mocht rijden wegens knieproblemen, dus ... ::) , bijna als nieuw
Mail me maar een prijs
kleur: armygreen
moet weg wegens een knie-operatie die eraankomt
hij is gekocht in juli 2003 en er is echt weinig op gereden omdat ik de laatste maanden niet mocht rijden wegens knieproblemen, dus ... ::) , bijna als nieuw
Mail me maar een prijs
Re:2003 HARO F4
prijs indicatie, nieuw/vraagprijs. ?
- Hydraulic_Pimp
This should be it
De haro site is al 2004, de F4 staat er al op maar niet int army green
De haro site is al 2004, de F4 staat er al op maar niet int army green

::)
:-[
Re:2003 HARO F4 =>moet echt wel weg
echt niemand :-[
:"( :"( :"( :"(

- Hydraulic_Pimp
Re:HARO
micha schreef:
nieuw 325 dus ik bied 150 euro
Haha, je maakt een grapje, deze fiets is als nieuw heeft mss max 5 km., ik zou hem persoonlijk nog liever in mijn gat steken dan hem te verkopen voor 150€ ::)
- Hydraulic_Pimp
micha schreef:
ipv in je gat steken, mag je ook een tegenbod doen
nieuw 325 bij b2b
Euh... ik wil die bmx nie, jij wel.
Ik ken gewoon diegene die die bmx te koop geeft staan, hij mag niet meer rijden omdat ie moet geopereerd zijn aan zijn knie.
Heeft de bmx gekocht paar maand voor ie wist dat ie niet meer ging mogen rijden, daarmee heeft die bmx max mss 5 km gereden.
150€ is nie eens de helft van 325€.
Zouj jij een auto van 25.000 € voor 12.500€ verkopen als ie nog maar bv. 6000 km op de teller heeft staan.
Ik denk het niet tenzij je graag veel verlies maakt.
Ga vlug je bmx nieuw bij b2b kopen, rij er 5km mee en verkoop hem dan met meer dan de helft verlies, dan zal ik hem met plezier van je kopen
en ipv allerlei uitleg, waarom krijg ik dan geen tegenbod,
ga nou geen vergelijk met auto"s maken want dat werkt niet
ben best bereid te praten maar dan wel met de verkoper als die het niet eens is, mag die een tegenbod doen
maar ja, laat maar
ga nou geen vergelijk met auto"s maken want dat werkt niet
ben best bereid te praten maar dan wel met de verkoper als die het niet eens is, mag die een tegenbod doen
maar ja, laat maar
Ik voeg me helemaal bij de mening van Hydraulic_Pimp, een DEFTIG bod is altijd welkom, en als je geen deftig bod kan doen zwijg je beter >:(
By the way: wat is die zever nu van geen tegenbod te doen, der zijn hier mensen zeker die denken dat ik niet anders te doen heb dan hele dagen achter mijn pc te zitten. ALs jij niets beters te doen hebt in je leven, fine with me, maar er zijn ook mensen die andere dingen te doen hebben ! dank u
Grtz
By the way: wat is die zever nu van geen tegenbod te doen, der zijn hier mensen zeker die denken dat ik niet anders te doen heb dan hele dagen achter mijn pc te zitten. ALs jij niets beters te doen hebt in je leven, fine with me, maar er zijn ook mensen die andere dingen te doen hebben ! dank u
Grtz
freak24 schreef:
Ik voeg me helemaal bij de mening van Hydraulic_Pimp, een DEFTIG bod is altijd welkom, en als je geen deftig bod kan doen zwijg je beter >:(
Grtz
Heb nu 2 keer geboden en je klaagt alleen dat ik te laag bied
-
- Forumbeheerder
freak,
door je kwaad te maken op de enige bieder ga je echt niet ver geraken.... chillen!
relax, en doe een tegenbod. Wa is je minimumprijs.
BTW: als je hier iets te koop aanbiedt, kan je beter je eigen topic checken he. Als je beter te doen hebt dan een fiets verkopen, don"t waste other people"s time either
Steve
plz stick to the rules makker. Als je zelf niet gaat kopen of verkopen meng je je liefst niet in de discussie. Thanks.
en nu allemaal mekaar ne kus geven he!
liefs
door je kwaad te maken op de enige bieder ga je echt niet ver geraken.... chillen!
relax, en doe een tegenbod. Wa is je minimumprijs.
BTW: als je hier iets te koop aanbiedt, kan je beter je eigen topic checken he. Als je beter te doen hebt dan een fiets verkopen, don"t waste other people"s time either
Steve
plz stick to the rules makker. Als je zelf niet gaat kopen of verkopen meng je je liefst niet in de discussie. Thanks.
en nu allemaal mekaar ne kus geven he!
liefs
MMMMMMMMMMMMWAH ? DIK GENOEG :P
Neen, maar ik kan toch moeilik constant mijn topic checken als ik int het ziekenhuis lig of in de zetel lig en nie weg kan door een operatie é, swat...
Prijzen mogen mij altijd voorgesteld worden, je mailt me maar, en we kunnen der over spreken!
Grtz
Neen, maar ik kan toch moeilik constant mijn topic checken als ik int het ziekenhuis lig of in de zetel lig en nie weg kan door een operatie é, swat...
Prijzen mogen mij altijd voorgesteld worden, je mailt me maar, en we kunnen der over spreken!
Grtz
- Hydraulic_Pimp
BF = Chief Wiggum schreef:
Steve
Sure thing chief

en freak als je hem nog hebt, ben nog steeds geinteresseerd
dus laat maar weten of ik nog een tegenbod krijg
lullig van je knie, wil heus niet het onderste uit de kan, maar je kan moeilijk boos zijn als iemand een openingsbod doet, waar je niet blij van word (of wordt weet ik niet)
en natuurlijke dikke kus en beterschap
dus laat maar weten of ik nog een tegenbod krijg
lullig van je knie, wil heus niet het onderste uit de kan, maar je kan moeilijk boos zijn als iemand een openingsbod doet, waar je niet blij van word (of wordt weet ik niet)
en natuurlijke dikke kus en beterschap