GIANT WARP 2004
Moderator:Beheerders
een nieuw ongebruikt maagd kader te koop.
Giant Warp 2004
is niet van mij maar van een vriend en probeer het te verkopen
hij heeft zijn 2002 warp gescheurd en krijgt er een nieuwe(garantie)
maar dan 2004 modelletje, wel vet maar hij wilt em niet hebben omdat hij een hardtail wil om te street/TRIALEN.
iemand geinteresseerd????
250 euro of nabije bod .....
(srry maar nog geen pic, hij is onderweg maar hij heeft em nog altijd niet, voor de paasvakantie zal ie er zijn)
Giant Warp 2004
is niet van mij maar van een vriend en probeer het te verkopen
hij heeft zijn 2002 warp gescheurd en krijgt er een nieuwe(garantie)
maar dan 2004 modelletje, wel vet maar hij wilt em niet hebben omdat hij een hardtail wil om te street/TRIALEN.
iemand geinteresseerd????
250 euro of nabije bod .....
(srry maar nog geen pic, hij is onderweg maar hij heeft em nog altijd niet, voor de paasvakantie zal ie er zijn)
Re:GIANT WARP 2004
ahja maat = M
niemand interesse???
Prijs mag besproken worden hoor.........................
den osse
Prijs mag besproken worden hoor.........................
den osse
foto?
Dus dit is gewoon een nieuwe Giant Warp 2004 zoals je http://www.giant-bicycles.com/nl/030.00 ... odel=10006 ziet?
atx schreef:
Dus dit is gewoon een nieuwe Giant Warp 2004 zoals je http://www.giant-bicycles.com/nl/030.00 ... odel=10006 ziet?
ja, maar dan alleen het frame.
mannen srry
maar die vent zegt dat hij nu toch met zijn nieuw kader wil blijven
2004 model blijkbaar goed genoeg voor hem omdat hij weer garantie krijgt. dus het komt erop neer dat elke keer dat ie zen kader breekt hij er een nieuw krijgt.
maar die vent zegt dat hij nu toch met zijn nieuw kader wil blijven

2004 model blijkbaar goed genoeg voor hem omdat hij weer garantie krijgt. dus het komt erop neer dat elke keer dat ie zen kader breekt hij er een nieuw krijgt.
is ie nog steeds voor 225 te koop ???
ik wil hem misschien wel kopen
hij is nog steeds te koop denk ik... moet het hem nog eens vragen, zal proberen pics te sturen + meer info geven
tis mijne giant warp en ja hij is nog altijd te koop komt hem maar halen!!stephan schreef: is ie nog steeds voor 225 te koop ???
hoe sneller hoe beter