Specialized s-works epic
Moderator:Beheerders
Te koop, kijken of hier animo voor is...
Specialized epic s-works 2004 (2003 demper)maat M.
Afgemonteerd met RS SID worldcup, met remote lock out. Thomson stuur en zadelpen, SLR zadel. X.O shifters en a-derr, xtr voorderr. en crank. Hugi 240 wielen. Avid ultimate remmen. Dura ace ketting xt cass. Ritchey wcs stuur en balhoofd...etc.! Nieuwprijs ver boven de 5000 euro!
Alles in perfecte nieuwstaat. Ivm blessure heb ik te weinig op gereden. Ook de reden van de verkoop.
Hij staat op marktplaats voor 3500 euro, maar kom anders met een goed bod....
Specialized epic s-works 2004 (2003 demper)maat M.
Afgemonteerd met RS SID worldcup, met remote lock out. Thomson stuur en zadelpen, SLR zadel. X.O shifters en a-derr, xtr voorderr. en crank. Hugi 240 wielen. Avid ultimate remmen. Dura ace ketting xt cass. Ritchey wcs stuur en balhoofd...etc.! Nieuwprijs ver boven de 5000 euro!
Alles in perfecte nieuwstaat. Ivm blessure heb ik te weinig op gereden. Ook de reden van de verkoop.
Hij staat op marktplaats voor 3500 euro, maar kom anders met een goed bod....
Re:Specialized s-works epic
Is er zo weinig vraag naar dit type fiets? Of durft er niemand een bod te doen?
Het frame is overigens ook los te koop!
Het frame is overigens ook los te koop!
tis gewoon een dure bak en daar is weinig vraag naar. Als ik veel geld te besteden had zou ik toch een nieuwe kopen i.p.v. een hele dure 2e hands. Gezien de afmontage is ie z"n geld wel waard alleen denk ik dat je beter in onderdelen kunt gaan verkopen.
Het frame is dan ook los te koop, voor een goed bod. Maar eest moet het frame weg zijn willen de onderdelen te koop zijn. Ik hoor het wel...
Mensen, niemand vooe deze vrijwel nieuwe fiets?
Nu de vraagprijs naar 2995 euro, of een goed bod!!!!
Nu de vraagprijs naar 2995 euro, of een goed bod!!!!
Mensen, niemand het frame voor 1200 euro? Een vrijwel nieuw frame!!
Heel veel zal de prijs niet verder zakken, dan moet ik eerst aan het verlies wennen en houd ik hem voorlopig maar weer.
Heel veel zal de prijs niet verder zakken, dan moet ik eerst aan het verlies wennen en houd ik hem voorlopig maar weer.
Bod voor frame of complete fiets?
ik heb eventueel interesse in de slr!