Summer sale o.a. Paul, Dainese, Azonic, SRAM
Moderator:Beheerders
[s]Paul achterderailleur, nog goed bruikbaar, er zit wel wat speling op de kooi, 9? speed, 40euro [/s]
Shimano LX derailleur, 34.9mm, geen speling igst, 20euro
Nieuwe Formula achternaaf, 32 gaats + 140mm Formula remschijf, geen IS2000, 45euro
SRAM 9.0 v-brake remgreep, rechts, 7,50euro
Azonic ORC voorbouw, lengte ca 110mm, 5graden, 15euro
Shimano Deore duimshifters, goede staat, 25euro
AMP F3 voorvork, redelijke staat, is toe aan een revisie beurt, onderdelen zijn nog verkrijgbaar via AMP, doe een bod
via websites grotere foto"s beschikbaar
[s]Dainese PRO scheenbeschermers incl enkel bescherming, maat L , 2 keer gebruikt, 30euro[/s]
Dainese elleboog beschermers, maat M, weinig gebruikt, 20euro
Foto"s hier van volgen
Genoemde prijzen zijn vraagprijzen excl verzendkosten. Betere prijs in gedachten? Doe een reeel bod
Shimano LX derailleur, 34.9mm, geen speling igst, 20euro
Nieuwe Formula achternaaf, 32 gaats + 140mm Formula remschijf, geen IS2000, 45euro
SRAM 9.0 v-brake remgreep, rechts, 7,50euro
Azonic ORC voorbouw, lengte ca 110mm, 5graden, 15euro
Shimano Deore duimshifters, goede staat, 25euro
AMP F3 voorvork, redelijke staat, is toe aan een revisie beurt, onderdelen zijn nog verkrijgbaar via AMP, doe een bod
via websites grotere foto"s beschikbaar
[s]Dainese PRO scheenbeschermers incl enkel bescherming, maat L , 2 keer gebruikt, 30euro[/s]
Dainese elleboog beschermers, maat M, weinig gebruikt, 20euro
Foto"s hier van volgen
Genoemde prijzen zijn vraagprijzen excl verzendkosten. Betere prijs in gedachten? Doe een reeel bod
Re:Summer sale o.a. Paul, Dainese, Azonic, SRAM
Zou die paul achterderailleur werken met mijn nieuwe XTR "04 shifters ? En hindert die speling de werking sterk ?
werken doet ie denk ik wel, alleen of ie 9speed aan kan?
hij schakelt niet zo goed als een xtr der.
Ik heb nog een Formula voornaaf, met schijf, QR, remklauw en grepen (L + R), maakt met de achternaaf van Juriaan een mooi setje....
interesse?? kb@xs4all.nl
interesse?? kb@xs4all.nl
wat is de maat van de scheen,- en elleboogbeschermers?
C.
C.
zie bijgewerkte advertentie
Jurriaan schreef:
werken doet ie denk ik wel, alleen of ie 9speed aan kan?
9 speed kan ie aan, even breed als 8 speed
-
Ik heb toch echt gehoord vna mensne die het geprobeerd hebben dat t niet werkt, maar wie ben ik
-
een 8speed der kan ook 9speed aan
afstand van tandwielen is ook hetzelfde (even breedt)
ik heb vroeger een 8speed XTR gebruikt bij 9speed
afstand van tandwielen is ook hetzelfde (even breedt)
ik heb vroeger een 8speed XTR gebruikt bij 9speed
Foto"s beschermers beschikbaar via mail. Hopelijk morgen op het web.
Foto elleboog beschermers toegevoegd
He Great Manitou !! Dan ben jij een wonder in afstellen jong, want dat kan echt niet. De afstand is namelijk niet even groot. Zoals al eerder hier is aangegeven is de gehele dikte van de casette van 8 en 9 speed even groot en dus de afstand tussen de kransen kleiner. Daarom past een 9 speed casette ook gewoon op de 8 speed boddy. In "principe" kan je dus met een 8speed schakeling nooit een 9 speed bedienen.
Dit heeft echter niets met de Paul der te maken, als je een 9 speed schifter gebruikt kan je er gewoon 9 speed mee rijden. Het berijk is namelijk groot genoeg.
Groet SICK
( en wat jammer dat die paul al weg is, ta laat gezien )
Dit heeft echter niets met de Paul der te maken, als je een 9 speed schifter gebruikt kan je er gewoon 9 speed mee rijden. Het berijk is namelijk groot genoeg.

Groet SICK
Met een 8 of 9spd der. schakelen over een 8 of 9spd cassette is allemaal mogelijk mits je shifter dezelfde indexering heeft als je cassette.
Echter; met een 9spd shifter kan je ook 8spd schakelen op een 8spd cassette!! There"s a little trick that seems to be working...
Echter; met een 9spd shifter kan je ook 8spd schakelen op een 8spd cassette!! There"s a little trick that seems to be working...
wie maakt me los?
Mooie spullen mooie prijzen
Mooie spullen mooie prijzen
-
het is daarmee dat ik jaren een oude xtr heb gebruikt met 9speed casettten en 9speed shiftersSICK schreef: He Great Manitou !! Dan ben jij een wonder in afstellen jong, want dat kan echt niet. De afstand is namelijk niet even groot. Zoals al eerder hier is aangegeven is de gehele dikte van de casette van 8 en 9 speed even groot en dus de afstand tussen de kransen kleiner. Daarom past een 9 speed casette ook gewoon op de 8 speed boddy. In "principe" kan je dus met een 8speed schakeling nooit een 9 speed bedienen.
Groet SICK
de totaale breedte van beide casette"s is even breedt
uw ketting is gewoon smaller en tandwielen staan korter bij elkaar
maar dit lukt dus wel heel goed!!!!!!!!!!
Dan doe ik zelf maar een bod op je Formula naaf met schijf, voor €25,- verlos ik je van deze onderdelen. Bespreekbaar???
Reactie naar kb@xs4all.nl
Greetzz KLAAS
Reactie naar kb@xs4all.nl
Greetzz KLAAS