gesloten
Moderator:Beheerders
Re:Yeti???
^
||
||
||
||
||
||
||
up
||
||
||
||
||
||
||
up
-
Ik weet niet hoor, maar die link die je gebruikt doet alles behalve naar Yeti gaan.
Lijkt meer op SPAM!!!
Lijkt meer op SPAM!!!
Klopt idd. Was een oude link. Heb hem aangepast...
-
Wat voor demper zit erin?!?
Er zit de standaard demper in, een Fox Float RL. (zonder ProPedal)
-
Heb je ook een orginele foto van je eigen bike?
En hoeveel veerweg heeft je Yeti achter?!?
En hoeveel veerweg heeft je Yeti achter?!?
^
||
||
||
||
||
||
||
up
||
||
||
||
||
||
||
up
Helemaal niemand die een goed bod doet???
Re:Yeti??? Niemand met een goed bod???
Arriba, Arriba, Andele, Andele, yee-ha, yee-ha, yee-ha
Wie durft???
Doe een mooi bod, dan komen we er vast wel uit. Vind het doodzonde om niets met het frame te doen, terwijl iemand anders er zo verschrikkelijk veel plezier mee kan beleven.
Dus
Wie durft???
Doe een mooi bod, dan komen we er vast wel uit. Vind het doodzonde om niets met het frame te doen, terwijl iemand anders er zo verschrikkelijk veel plezier mee kan beleven.
Dus
Re:Yeti??? Bieden vanaf 1000 pleuro"s
Zie titel
Ik snap ook niet dat niemand die fiets wil hebben, zeker voor dit bedrag.
Als ik ruimte had voor een 6e fiets had bij de eerste post al gereageerd.

Als ik ruimte had voor een 6e fiets had bij de eerste post al gereageerd.
@Wictor:
Het is idd niet te geloven. Zijn er dan echt helemaal geen liefhebbers meer. Het is zo een exclusief frame. Heeft niemand.
Gezien de Rocky Mountain HYPE op DP van dit moment, moet ik misschien de Yeti stickers vervangen door RM stickers. Dan heb ik waarschijnlijk het frame binnen 20min verkocht voor 2x zoveel geld. ::)
Maar ik blijf hoop hebben dat mijn schatje een nieuwe eigenaar vindt...
Het is idd niet te geloven. Zijn er dan echt helemaal geen liefhebbers meer. Het is zo een exclusief frame. Heeft niemand.
Gezien de Rocky Mountain HYPE op DP van dit moment, moet ik misschien de Yeti stickers vervangen door RM stickers. Dan heb ik waarschijnlijk het frame binnen 20min verkocht voor 2x zoveel geld. ::)
Maar ik blijf hoop hebben dat mijn schatje een nieuwe eigenaar vindt...
-
Het is een mooie bike, maar zelf heb ik voor Rocky gekozen mede door de kleurstelling van de Yeti, wat niet weg neemt dat het een dijk van een fiets is. Tevens spreekt het model frame van de Rocky mij meer aan, maar dat is persoonlijk. En ja het lijkt wel een (onterechte?!?)hype hier op DP.
Een fietsmaat van mij is nog wel op zoek naar een "nieuwe" bike ik zal voor je peilen of de Yeti wat is.
Een fietsmaat van mij is nog wel op zoek naar een "nieuwe" bike ik zal voor je peilen of de Yeti wat is.
Hahaha. Ik ben één van die lui met een RM. Destijds (praten we Nov. 2000) zat ik te kiezen tussen allerlei frames. Filip Sport was de enige importeur op de BM die een beetje verstand leek te hebben van z"n produkten, dus "t was kiezen tussen een 3500,- RM frame of een 5200,- Yeti.
De geo van de RM stond mij meer aan, en gezien ik toen een armere student was dan nu... Ik zou "t zo doen als ik de ruimte had, maar de Surly is al de deur uit gegaan wegens te weinig ruimte en tijd om erop te rijden.
De geo van de RM stond mij meer aan, en gezien ik toen een armere student was dan nu... Ik zou "t zo doen als ik de ruimte had, maar de Surly is al de deur uit gegaan wegens te weinig ruimte en tijd om erop te rijden.