Ik verkoop een Schwinn 4 banger frame die per ongeluk te groot gekocht heb. Ik vond hem zo mooi, dat ik de maat bij de aankoop helemaal over het hoofd heb gezien. Hij is helemaal niew, heeft een paar kleine krasjes, maar dat is ook alles. Hij heeft dus 4" veerweg en is 19" (ben zelf 1,70m)groot. Van welk jaar hij is weet ik niet exact, maar vanaf dinsdag kan ik een foto sturen naar iedereen die dat wil en dan kunnen jullie beginnen bieden op dit wondermooie frame dat het kleine broertje is van de STRAIGHT EIGHT.
YETI (LAWILL DESIGN)
Het is een blauw frame.
Ik ben een weekendje naar Winterberg(vertrek zaterdagmiddag).
Mail me maar als jullie interssse hebben.
Richtprijs is 399 euro.
Jullie mogen reeds bieden.
Laat het me maar weten
Groeten 2D
Frame Schwinn 4banger 399 euro nieuw
Moderator:Beheerders
Re:Frame Schwinn 4banger 399 euro nieuw
En voor een totaal van 500 euro krijg je der een psylo SL (2004)white no boss(gewone QR, harde veren) bij. Eveneens een stuurtje van STARBAR en een stuurpen van CONTROL TECH. Foto"s kan ik alleen mailen.
Groeten 2D
Groeten 2D

Ik zou je o.p. even aanpassen, dit is onleesbaar.
Maar dan in het blauw
Thanks Nooby
Thanks Nooby
ik heb hem gezien hij is helemaal nieuw en tof frame
Foto please !
Hij mag ook voor minder weg hoor!
Jullie kunnen er ook een bod op uitbrengen(als je dit doet neem ik aan dat je geinteresseerd bent en hem effectief ook wil kopen), misschien betaal je dan veel minder dan je zelf verwacht.
Groeten 2D
Jullie kunnen er ook een bod op uitbrengen(als je dit doet neem ik aan dat je geinteresseerd bent en hem effectief ook wil kopen), misschien betaal je dan veel minder dan je zelf verwacht.
Groeten 2D