Trek 8500 full XTR

Schuuropruiming? Verkoop hier je fietsen en onderdelen (alleen particulieren).

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
viperke
Trek 8500 full XTR

Bericht door viperke » vr sep 09, 2005 7:46 pm

Te koop;

Trek 8500 model 2005
Volledig standaard afmontage, dit houdt in:
-Trek 8500 alu kader (kaderwaarde 800-900euro dacht ik)
-full xtr (shifters, schijfremmen, derailleurs, cassette, ketting, crank,.. !)
-bontrager lite tubeless wielen
-carbon parts (zadelpen, stuur, spacers, barends)
-Fox F80X = fox terralogic, de meest geprezen vork ! Heeft een nazicht gekregen in juni.

Standaard liggen er bontrager jones ac 2.2 banden op (met biba), indien gewenst maak ik ze via notubes melk tubeless, andere bandensetups zijn ook mogelijk ! (stuur pb)

De fiets heeft dit seizoen gediend als wedstrijdbike; maar heeft daar nauwelijks onder geleden. Ik heb er zo"n 10 wedstrijden mee gereden, omdat hij (veel) te laat werd geleverd. Ik reed er de eerste maal mee half april. De fiets werd 1x in de week gebruikt voor wedstrijd (maar ik reed niet wekelijks wedstrijd) en 1-2x per week voor training, vermits 70% van de trainingen op de koersfiets gebeuren. Ik heb er geen enkele wedstrijd mee in de modder gereden, eerlijk waar (heb geen EBBT gereden), 1x een toertocht waar het modderig was, dat is zowat de enige keer geweest dat hij modder zag. Vermits ik veel op souplesse rijd (ben junior, 17j) heeft de bike weinig afgezien..

Prijs voor dit racemonster; 2300 Euro..

Maat: 17.5inch

Wat bied deze wedstrijdbike dat andere wedstrijdbikes niet hebben ?
De koper krijgt de volledige garantie, net hetzelfde alsof hij de koper is van de nieuwe fiets (als je een andere bike tweedehands koopt, doet het merk vaak moeilijk ivm garantiegevallen.. bij ons niet!)
en vooral; de fiets is nu al te koop! Er worden geen wedstrijden meer gereden; dus er was geen houffa-marathon, géén beachrace (dus geen aantasting door zeezout!!!!), geen winterslag, geen..
dit alles wegens medische redenen (klierkoorts-> fietsverbod)

het gewicht is tot onder 10.0 kilo te krijgen denk ik met een lichte bandensetup. Met deze zware banden weegt hij 10.8kg denk ik. Licht dus, en bovenop zeer stijf want kleine maat. Ook stijve wielen!

Al bedankt voor interesse..

http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=586914

verdere foto"s (van specifieke onderdelen zoals derailleur, zadel,..) wil ik gerust doormailen (anders word topic wat groot..)

groeten, viperke

Plaats reactie