nicolai lambda te koop/ te ruil!

Schuuropruiming? Verkoop hier je fietsen en onderdelen (alleen particulieren).

Moderator:Beheerders

Gesloten

moet ik hem wel weg doen?

ja aan mij!
0
Geen stemmen
nee hou hem zelf!
10
63%
nee ik geef je geld voor een demo 7 en hou jij maar je nicolai!
6
38%

Totaal aantal stemmen: 16

HOPPAH
nicolai lambda te koop/ te ruil!

Bericht door HOPPAH » ma mar 12, 2007 9:48 am

beste mede forum bezoekers..

naast mn nicolai rijdt ik nu ook sinds kort op een hardtailtje om eens lekker te spelen, maar mijn knieen zijn eigenlijk te zwak voor dit ongeveerde werk, dan zou je denken nou dan stap je op je nicolai.... is waar maar met zn 25,5kg is ie wat zwaar voor in de ardennen. ik doe hem dus liever niet weg maar als ik er een leuke prijs voor krijg zit ik te denken om een big hit of demo 7 of een specialized sx te kopen om zo wat kilotjes te reduceren.

eventueel dus te koop!

Item:

nicolai lambda met shiver dc en fox vanilla rc, verder: nicolai fett set balhoofd, avid juicy 7 remmen met 200mm schijven, primo 3 piece crankset, crank brothers 50/50 pedalen, point chainguide, vuelta excalibur velgen met voor een steekasnaaf van XLC en achter een xero naaf, maxxis minion dh banden, (voor 2.7 en achter 2.5). verder nog een rechter shifter van sram (7.0) en een x-7 achter derr + sram cassette, en een ritchy rizer stuur + ritchy zadelpen en een tioga dh zadel.

Plaats: Grand - Halleux (belgie)

Staat: op wat krasjes na verkeerd de fiets in prima staat hij is wel gebruikt maar zeker niet misbruikt.

Reden van verkoop: zoals eerder vermeld ik wil iets lichters kopen en heb dus cash nodig.

Prijs en voorwaarden: omdat ik geen haast heb met verkopen wil ik eerst gewoon eens weten of er geinteresseerde zijn :) er kan eventueel ook geruild worden als het een goed voorstel is. als er mensen willen bieden doe dit dan wel serieus aangezien het frame los al 2300,- gekost heeft en dat was dan met een dnm demper en niet met de fox.

Wijze van verzenden: afhalen bij mij thuis of op maastricht (station)

Extra Info: als ik wat meer tij had om naar de alpen te gaan had ik er sowieso niet aan gedacht om m te verkopen, het is echt een fijne fiets

Afbeeldingen: worden nog gemaakt en zijn te verkrijgen op aanvraag!

greetz wouter

HOPPAH

Bericht door HOPPAH » ma mar 12, 2007 8:01 pm

huppah

HOPPAH

Bericht door HOPPAH » di mar 13, 2007 9:02 am

niemand?

mvr

Bericht door mvr » di mar 13, 2007 5:07 pm

nee hou hem zelf! haha
(-_- MvR -_-)

HOPPAH

Bericht door HOPPAH » di mar 13, 2007 6:57 pm

mmm heb hem vandaag uit elkaar gehaald en alle onderdelen eens flink gepoetst en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik hem voorlopig nog maar hou (hij is wel uber geil) dus alleen nog reageren als je met een errug serieus bod komt.

ik heb nog wat onderdelen liggen en een freeride frame op het oog dus als het meezit komt er een freeridertje bij :)

greetz wout

p.s. er hebben een aantal mensen gestemd dat ze mij geld willen geven voor een demo 7 willen ze zich aub even melden.. :lol:

HOPPAH

Bericht door HOPPAH » wo mar 14, 2007 2:05 pm

ik hou hem zelf! mag dus slotje op voor nu!

Gesloten