Alle prijzen zijn exclusief verzenden, afhalen is uiteraard mogelijk, in Enschede.
Item: Mountainbike.nl windjack
Staat: Nieuw, nog nooit gedragen.
Reden van verkoop: Teveel kleding en teamkleding.
Prijs en voorwaarden: Ik heb er € 58,- voor betaald, ik wil er graag € 50,- voor hebben.
Wijze van verzenden: Verzenden na betalen.
Extra Info: Maat 6/XL. Linkje van het topic destijds
Afbeeldingen:

Item: Agu winterjack
Staat: Zeer goed, bijna als nieuw
Reden van verkoop: zeer groot overschot aan kleding, daardoor draag ik dit jack eigenlijk nooit meer, ook al is het een erg fijn jack.
Prijs en voorwaarden: nieuwprijs was € 109,-, mijn vraagprijs is € 45,-
Extra Info: Maat XL. Winddicht materiaal, afritsbare mouwen, groot zak met rits op achterzijde, hoge kraag, dubbele voering. Eigenlijk gewoon alle eigenschappen die een goed winterjack moet hebben.
Afbeeldingen:

Item: Schwalbe Jimmy banden (2x)
Staat: 1 band is zo goed als nieuw, de andere is licht gebruikt (1 zomer)
Reden van verkoop: gigantisch bandenoverschot
Prijs en voorwaarden: € 15,00 en € 12,50. € 25 samen
Extra Info: -
Afbeeldingen:

Item: DT-Swiss Revolution spaken, 264 en 266mm
Staat: nieuw
Reden van verkoop: ik heb ze over na het spaken van een setje wielen
Prijs en voorwaarden: nieuwprijs is zo'n € 42,00 per doos (voor zoveel spaken), ik wil er € 25,00 per doos voor hebben, of € 45,00 samen.
Extra Info: beide lengtes 39 stuks (ivm oude wielen + een paar reservespaken voor mij). Beide dozen zijn dus altijd genoeg voor 2 wielen!
Afbeeldingen:

Item: Shimano SH-R098S race-schoenen
Staat: halfjaartje gebruikt
Reden van verkoop: ondertussen heb ik nieuwe schoenen, Sidi's (omdat die me beter zitten).
Prijs en voorwaarden: nieuwprijs was € 89, mijn vraagprijs € 40,00.
Extra Info: Maat 48, maar vallen erg klein uit (normale schoenmaat ong 46). Jaartje gebruikt, er zit een beetje zand op op de foto, maar ze zijn er gewoon nog heel erg goed uit. Alleen geschikt voor montage van plaatjes met 'driehoeks' montage, zoals: SPD-SL, Look, Time etc. (zie foto)
Afbeeldingen:

Item: Polar stuurhouder hartslagmeter (3x)
Staat: nieuw
Reden van verkoop: Ik heb sensoren op al mijn fietsen, maar ik heb de hartslagmeter altijd om mijn pols. Deze werden telkens meegeleverd.
Prijs en voorwaarden: € 5,00 p.s.
Extra Info:-
Afbeeldingen:

Let me know! Voor elk wat wils!