opruiming - 2 fietsen, DT Swiss sets, zadels, etc..

Schuuropruiming? Verkoop hier je fietsen en onderdelen (alleen particulieren).

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
r.d.a.m.
opruiming - 2 fietsen, DT Swiss sets, zadels, etc..

Bericht door r.d.a.m. » ma sep 01, 2008 4:21 pm

Tja, met een vriendin die gaat intrekken is het nu toch tijd geworden om mÂ’n huis wat minder op een opslagplaats voor fietsen en onderdelen te laten lijken en afscheid te nemen van 2 fietsen en wat onderdelen :( (Kan ik ook mooi een nieuwe andere fiets weer rechtvaardigen :D) Alle fotoÂ’s (behalve die van de 2e fiets maar die volgen) staan op
http://picasaweb.google.nl/971394/Fiets

Item 1: 17' MTB
Plaats: Rotterdam
Staat: Nieuw
Reden van verkoop: Na 1 vakantie nooit meer gebruikt
Prijs en voorwaarden: 450,-
Wijze van verzenden: afhalen

Extra Info:
Er staat geen merk op het frame, maar dit frame wordt ook verkocht onder de merknaam Focus.

Specs:
- Frame doublebutted T-6061 aluminium in het matzwart (poadercoating), externe kabelgeleiding. Geen merknaam.
- Voorvork: Rock Shox Tora 302 met lock-out op stuur en 100 mm veerweg.
- Naven: Shimano Deore Disc zwart
- Spaken: Dt Swiss Niro zwart
- Nippels: Dt Swiss Brass zwart
- Velgen: Mavic XM117 disc zwart, 32 gaats
- Remmen: set Magura Julie (hydraulische schijfremmen), voor met 180 mm schijf en achter 160 mm
- Banden: heb er nu een volledig nieuwe set Schwalbe Roadcruisers light in gezet (zijn stadsbanden), heb evt nog wel ergens een setje mtb banden liggen voor de fiets.
- Cassette: Shimano Deore 11/32 9 speed
- Ketting: Shimano HG 53
- Crank: Shimano Deore zwart met 3 bladen
- BB: bijbehorend Shimano
- Headset: semi integrated CH290TEW
- Voorderailleur: Shimano Deore
- Achterderailleur: SRAM X7
- Schakelset: SRAM X7
- Zadelpen: FSA SL-280
- Stuurpen: FSA OS-190 6 graden 90 mm
- Stuur: FSA XC-280 Riser
- Pedalen: VP-990A
- Zadel: Selle San Marco Ponza

Item 2: 17' MTB
Reden van verkoop: Gekocht maar nooit gebruikt.
Prijs en voorwaarden: 450,-

Extra Info:
Zelfde als fiets hierboven maar dan in het wit, met een starre Carbotech voorvork , SRAM X9 shifters en 48/36/26 voorbladen.

Item 3: Kooka zadelpen 27.2
Staat: Gebruikt
Reden van verkoop: Ooit op een fiets van me gezeten maar ligt nu al tijdje stof te verzamelen
Prijs en voorwaarden: 35,-
Extra Info:
Smaken verschillen maar ik vind dit echt een schoonheid en stond op mÂ’n oude geel met rode GT toen erg goed. Deze zadelpen is paars met daaroverheen blauwe strepen en het kooka logo gegraveerd of met laser gedaan, dat weet ik niet. Exacte gewicht weet ik niet maar het is ook absoluut geen zwaargewicht.

Item 4: Kore stuurpen 130 mm in het geel voor 25.4 sturen
Reden van verkoop: Ooit op een fiets van me gezeten maar ligt nu al tijdje stof te verzamelen
Prijs en voorwaarden: 25,-
Extra Info:
In het knalgeel.. De zwarte letters zijn hier en daar wat beschadigd maar wel een klassieker.

Dan heb ik ook nog 3 wielsets met DT Swiss naven in de aanbieding. Hiervan zijn er 2 gloedjenieuw. Deze 3 wielsets hebben als ‘tafelpoten’ dienstgedaan voor een tafel… Ook daarvan trouwens een foto op http://picasaweb.google.nl/971394/Fiets

Item 5: Wielset met DT Swiss 240 Disc naven, DT Swiss supercomp spaken (dacht ik), Dt prolock nippels, Mavic X517 velgen.
Reden van verkoop: De tafel gaat weg :D
Prijs en voorwaarden: 390,-
Extra Info:
Nee, dat is inderdaad niet de allernieuwste (denk dat ik ze een jaartje of 5 in huis heb) maar ze zijn werkelijk nog nooit op een fiets gemonteerd geweest en het is echt een geweldige set. Heb geen weegschaal in huis maar dit setje mag nooit veel wegen. Op mijn eigen MTB rijd ik met de gewone 240Â’s sinds die tijd en nooit problemen mee gehad.

Item 6: Wielset met DT Onyx Disc naven, DT Competition spaken, Dt brass nippels, Mavic X221 velgen.
Reden van verkoop: De tafel gaat weg
Prijs en voorwaarden: 200,-
Extra Info:
Ook niet de allernieuwste maar nog nooit op een fiets gemonteerd geweest. Mooi en degelijk setje.

Item 7: Wielset met DT Onyx naven, DT Competition spaken, Dt brass nippels, Mavic X517 velgen.
Reden van verkoop: De tafel gaat weg
Prijs en voorwaarden: 150,-
Extra Info:
Heb ik zelf nog eens 1,5 jaar mee gereden. De achtervelg is een rode X517 (is vervangen) en voor een zilveren. Mooi setje, weegt niet teveel en de naven die het helemaal af maken. Deze set is wel gebruikt en dat zie je op de body van de achternaaf. Mag echter geen problemen opleveren.

Item 8: Zadels.
Reden van verkoop: Overbodig door vervangen andere zadels
Prijs en voorwaarden: 25- per stuk
Extra Info:
Volgende zadels heb ik liggen, Selle San Marco Ponza, Selle Italia XO, Velo Concept SL

Item 9: Shifter SRAM Attack 9 speed. (2:1)
Reden van verkoop: Overbodig
Prijs en voorwaarden: 22-
Extra Info:
Iets te enthousiast gekocht en toch mÂ’n originele shifter laten zitten.

Heb ook nog een Kronan Kargo fiets in de aanbieding staan voor de liefhebber trouwens :)

Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag van je. Even een paar dingen:
- Nee, ik heb geen geldgebrek en alle tijd van de wereld dus verdoe jouw en mijn tijd niet met veels te laag bieden op iets.
- Dingen versturen ben ik eigenlijk gewoon te lui voor. Ben wel ook regelmatig in Leiden dus mocht het je beter uitkomen dan is het eventueel ook daar op te halen.

Groeten :D
Laatst gewijzigd door r.d.a.m. op do sep 18, 2008 8:41 pm, 3 keer totaal gewijzigd.

r.d.a.m.

Update

Bericht door r.d.a.m. » wo sep 03, 2008 5:32 pm

Prijs gewijzigd.

r.d.a.m.

Echt niemand? :)

Bericht door r.d.a.m. » di sep 16, 2008 3:09 pm

Fiets staat hier nog steeds.... Denk nu zelf aan 450,- euro. Al gebruik je de helft van de onderdelen voor je eigen fiets heb je er nog steeds een goede deal aan denk ik..

Nou ja, geef het nog een weekje en anders haal ik hem zelf wel uit elkaar om te zien of ik er zo vanaf kom :)

r.d.a.m.

Advertentie aangepast

Bericht door r.d.a.m. » do sep 18, 2008 8:42 pm

Nog wat andere onderdelen en wielsets die ik wegdoe erbij gezet

Plaats reactie