* type:Taurine
* bouwjaar:2009
* maat:medium
* staat:zie info
* vraagprijs:doe gerust een bod
* kleur:groen-wit-zwart
* woonplaats verkoper / mogelijkheden/kosten verzending: Tielt-Winge, verzenden is mogelijk
*extra info: Frame heeft ter hoogte van het crankhuis een kleine barst. Geen erg in mijn ogen, rijd er al 3 maanden mee rond en ben er al verschillende keren naar de ardennen mee geweest.
Barst wordt niet groter. Indien je niet vertrouwt kan je het relatief goedkoop laten herstellen bij een carbon hersteller.
Natuurlijk moet er wel wat van mijn vraagprijs af door de barst. Heb dit frame voor €1200 gekocht.
Je doet volgens mij een heel goede deal hiermee.
Het is ook mogelijk om een ongebruikt cannondale hollowgram sl crank mee tekopen. Dit frame is dus voor bb30 orgineel, maar heb hier een bb reducer liggen zodat je ook met hollowtech 2 cranks kan rijden.
Frame zelf is nog zeer mooi, bijna nergens cablerub want alles is afgeplakt, vind die overigens de mooiste kleur van cannondale.
Frame gaat enkel weg als er een mooie prijs wordt betaald, doe dit trouwens weg omdat ik een 29er wil. Dus de wielen en vork zijn ook te koop, dat is een sid team van 09 en een handgespaakt wielsetje met american classic naven, sapim x ray spaken en notubes olympic velg, weegt slechts 1.3 kg !
Eventueel met zadelpen en zadelpenklem, maat zadelpen is 31.8, zadelpenklem is 34.9.
ps. Is een heel licht frame, ik zit er momenteel mee onder de 9kg zonder echt veel geld uit tegeven. Dus wil je een lichte fiets voor weinig geld is dit je kans !

crank:

opgebouwd (nog met oude xt crank ):

scheurtje:

scheur is rechts van de tie-rap.