Wegens omstandigheden zal ik helaas niet kunnen meedoen aan de Britisch Columbia Bike Race (BCBR) te Canada, volgend jaar (30 juni t.e.m. 7 juli). Mijn ticket gaat dus de deur uit; dit gaat via de organisatie en levert dus zeker geen problemen op.
Voor degenen die niet weten waar het over gaat: De BCBR is een 7 etappes (en 7 dagen) tellend mountainbike-avontuur/race in – blijkbaar – het singletrackparadijs van de wereld. Ik heb het alleen van horen zeggen. Alles onderweg is geregeld: vervoer (2 of 3 maal met de ferry), fietsbewaring en bewaking, je slaapt in tenten die door de organisatie opgesteld en afgebroken worden, het ticket is inclusief mealplan (twv 350 canadese dollar) en het eten zou fantastisch zijn. Verder krijg je van de organisatie een grote Dakine trolley, een BCBR fietstrui, een zonnebril, …
Verder informatie vind je hier: http://www.bcbikerace.com/
De bcbr is op dit moment bijna volledig volgeboekt en er zijn enkel nog dure tickets beschikbaar (1999 canadese dollar). Daarbovenop komt nog het mealplan (350) en 12% taxen als ik me niet vergis. Dit komt neer op een €1920 ..
Ik heb mijn ticket echter goedkoper gekocht (early bird) dus ik zou zeggen doe een bod en beleef DE reis van je leven!
Ticket BCBR (Canada) te koop
Moderator:Beheerders
-
-