Kona Paddy Wagon singlespeed/fixie [verkocht]

Schuuropruiming? Verkoop hier je fietsen en onderdelen (alleen particulieren).

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
George2
Kona Paddy Wagon singlespeed/fixie [verkocht]

Bericht door George2 » ma mar 04, 2013 8:55 pm

Item: Kona Paddy Wagon 2007
Plaats: Bussum of Amsterdam
Staat: Goed
Reden van verkoop: Ik heb ruimte nodif
Prijs en voorwaarden: 250 euro (vast)
Wijze van verzenden: Afhalen
Extra Info:

Om ruimte te maken gaat mijn Paddy Wagon in de verkoop. Ik heb hem afgelopen najaar gekocht maar er niet veel op gereden en omdat ik ook een andere fiets heb die ik voor hetzelfde doel kan gebruiken is hij op het moment overbodig.

Het gaat om de 2007 versie met een mooi en comfortabel Dedaccia stalen frame in maat 56. Ter indicatie, ik ben 1,85m. Gek veel groter moet je niet zijn denk ik, wat kleiner gaat ook passen. De fiets is ook door de vorige eigenaar weinig gebruikt en nog in prima staat op wat krasjes en plekjes van een langdurig verblijf in een fietsenkelder na. Technisch is hij prima, de wielen zijn nagetrokken en alles werkt soepel. Opstappen en wegrijden. Verzet is 42-16 en het achterwiel heeft een flipflop-naaf zodat je in een handomdraai zowel singlespeed als fixed kunt rijden. Verder heeft het frame nokjes voor drager of spatborden en dankzij de 57mm remhoeven kun je ook daadwerkelijk spatborden of bredere banden monteren. Topfiets voor woon-werk verkeer, als winterfiets of om gewoon lekker op te cruisen.

Afbeeldingen:

Afbeelding

Meer info en complete specificaties hier: http://konabikeworld.com/bikes/2k7/PADD ... index.html

Plaats reactie