Item: Chumba F5, oranje kleur, medium size. Unieke fiets, waar er in Europa/Nederland maar twee van rond rijden. Uniek en snel model, met floater. 8" travel. Ikzelf vond de floater niet altijd fijn, omdat de caliper daardoor soms tegen de schijf aankomt = herrie. Er kan bij Chumba een fixed brake unit besteld worden voor 60 usd.
Plaats: Haarlem
Staat: Gebruikt. Ik heb deze fiets in 2008 gekocht. In 2008 en 2009 heb ik er een circa 15 weekenden mee gereden, vanaf 2009 zijn de keren op 1 hand te tellen.
Er zitten her en der de gebruikelijke krassen op, maar voor de rest ziet de fiets er goed uit.
Reden van verkoop: Geen tijd voor DH, heb liever een enduro fiets waar ik dichter bij huis nog wat mee kan spelen
Prijs en voorwaarden: €2990,- (los frame kost in de USA al $2395 en dan komen er nog verzend en inklaringskosten bij!
Wijze van verzenden: Afhalen natuurlijk
Extra Info:
Bij interesse, mail aub, dan stuur ik de foto's.
Speclist:
Frame: Chumba F5, met floater. Ik heb nog drie nieuwe frame/demper bussen liggen.
Demper: Fox DHX 5.0 9.5, 3.0, 300lb
Voorvork: Fox 08 40 RC2, S-L Crown. 8" travel
Stuur: BBB wit dh stuur, de originele nieuwe Truvativ Team Handlebar komt er ook bij
Stuurpen: Thomson elite x4 stem, silver
Remmen: Avid 08 code 203mm + hayes nine. Een veertje van één van de Code remmen schoot een keer los. Ik heb toen een oude Hayes nine rem erop gezet. Als het goed is heb ik alle onderdelen van de Code nog om de rem weer compleet te maken.
Wielen: Azonic Outlaw-135 26" wheelset,F/R white/black 36 hole disc. In één van de velgen zit een deuk
Geleider: Mrp G2 Chain Guide
Zadel: BBB white
Zadelpen: BBB carbon wrapped
Schakelset: Sram PG970 cassette 11-34, Shimano CN7701 XTR/Dura Ace 9spd Chain, Sram X9 Trig. Shifter, Sram X9 medium cage
Cranks: Truvativ Holzfeller DH Crankset 170mm c - set 38t
Bracket: Truvativ Howitzer Team BB 83mm
Balhoofd: Chris King 1-1/8" Headset Pewter
Banden en pedalen weet ik niet meer. Fiets staat al ruime tijd bij mijn ouders in de schuur. Ik haal hem van de week op en zal dan ook wat foto's maken.
groet,
Jeff[/img]
Chumba F5 downhill bike
Moderator:Beheerders
Fiets is qua afmontage nagenoeg gelijk aan de fiets in de link hieronder, enkel mijn kleur is oranje
http://www.socaltrailriders.org/forum/p ... ba-f5.html
Prijs complete bike €2349,- of doe een goed bod
http://www.socaltrailriders.org/forum/p ... ba-f5.html
Prijs complete bike €2349,- of doe een goed bod