OnOne 456 EVO2
Frame: OnOne 456 Evo2 M (18") Limited Edition
Vork: RockShox Revelation 140 RCT3
Headset: Cane Creek 40 series
Stuur: Nukeproof Sam Hill signature (760/20mm rise)
Stuurpen: Deity Fantom 50mm
Grips: ODI Ruffian
Derailleur: Shimano Zee 10sp (11-36)
Shifter: Shimano Zee 10sp
Remmen: Shimano SLX (1/2 jaartje mee gereden op mijn commuter. Kom met nieuwe sinterd blokken).
Schijven: Shimano RT76 (180)
Zadel: Ergon SM3 (nieuw)
Zadelpen: Truvativ Husselfelt (nieuw)
Zalpenklem: Hope Dropper (paars)
Crank: SRAM S2210 (X0) 175mm
Trapas: SRAM GXP
Chainring: RaceFace NW 32T DirectMount
Ketting: KMC X10SL
Cassette: Shimano XT (11-36)
Wielset: Mavic CrossMax UST 2012 26" (15x100, QR. Komt met 20mm en 142x12 adapters) Tubeless
Banden: Schwalbe Nobby Nic EVO 2015 2.35 Snakeskin (v: Trailstar, a: Pacestar)

Frame is in februari 2015 aangeschaft. Heeft hier en daar wat steenslag.
Vork is toen ook nieuw gekocht en heb er sindsdien +/- 750km mee gereden. Komt met seal/dustwiper kit. Stanchions zijn nog als nieuw (geen krassen dus).
Crissmax SX wielset gaat al even mee en er zit een heeeel klein slagje in het voorwiel. Merk je met rijden niets van. Lagers zijn nog prima!
Shifter, derailleur, en cassette ook begin 2015 gekocht. 500km mee gereden. Daarna met 11 speed opgebouwd (zit hier dus niet bij, maar is wel een optie).
Alles behalve de wielset, stuurpen en crank is dus 750km of jonger!!!
Is echt een heerlijk, speelse bike om mee te raggen maar ook geschikt voor een allday ride. Toen ik hem begin dit jaar opbouwde was het de fijnste bike die ik ooit gereden had (voor in NL) en echt niet gedacht dat ik hem al zo snel weer zou verkopen.
Maarja, dan kom je een ander vet frame tegen en begint er weer een nieuwe build. Nu met 27,5" wielen. Aangezien het allebei een LTHT zijn, een beetje te veel overlap. N+1 gaat dus niet altijd op

Top bike, super wendbaar (26"

Heb je zelf geen pedalen? Heb nog wel een nieuw setje flats (Sixpack Vegas) liggen die je erbij mag hebben.
Prijs (1x10 setup): €777
Prijs met 1x11 setup: €888 :
Derailleur: Shimano XT RD-M8000 (11sp)
Shifter: Shimano XTR SL-M9000
Ketting: KMC X11SL
Cassette: Shimano XT CS-M8000 (11-42)
(bovenstaande onderdelen hebben max 250km gereden. Foto's op aanvraag)
Verzenden/ophalen: ophalen (in Breda) heeft wel de voorkeur

Mocht je vragen hebben, stuur me maar een PB.