Sterk setje wielen voor schijfremmen met 20mm steekas voorwi
Moderator:Beheerders
Ik zoek een goeie set wielen voor wat dirt-jump / street zaken. Het hoeven geen kogelvrije doublewides te zijn,maar wel sterk ;D
Ik vind 24" en ook 26" o.k. Het liefst goeie naven er in. (DT Swiss, Marzocchi.....maar geen grimera spul ofzo) Eeehm....met een Steekas voorwiel dus.
Als iemand evt. een goeie losse steekasnaaf heeft, of een los voor- of achterwiel dan ben ik ook geinteresseerd ;D ;D
Kwa velgen....Tja als iemand z"n doubletracks kwijt wil ??? ....Vind ik echt nette wieltjes........als het maar sterk is >:(
Oh ja....ik zoek ook nog een goed XT achterder.
Ik vind 24" en ook 26" o.k. Het liefst goeie naven er in. (DT Swiss, Marzocchi.....maar geen grimera spul ofzo) Eeehm....met een Steekas voorwiel dus.
Als iemand evt. een goeie losse steekasnaaf heeft, of een los voor- of achterwiel dan ben ik ook geinteresseerd ;D ;D
Kwa velgen....Tja als iemand z"n doubletracks kwijt wil ??? ....Vind ik echt nette wieltjes........als het maar sterk is >:(
Oh ja....ik zoek ook nog een goed XT achterder.
Re:Sterk setje wielen voor schijfremmen met 20mm steekas voo
Een in prima staat verkerende XT-SGS "03 dera voor €20 exl verzending... En betreft de steekas naaf... moet dat een IS zijn, of kan dat ook een Hope Big"un ( 5 gaats ) betreffen?? Ik heb nl nog een Mavic F519/Big"un voorwieltje liggen...
Eigenlijk gewoon i.s.........Maar Big un" is wel vet ::)..............Ah..nee fuck....dat wordt me ff te gortig >:(.... Dan kan ik ook nog "es een paar honderd aan Hope remmen gaan uitgeven.
Der. is verder goed ???
Woon je in NL. of Belgie ???
Der. is verder goed ???
....Hee, had jij nou een volledige set Louise FR liggen ???
Zoja, laat me ook ff horen kwanta k... ja....... ???
Zoja, laat me ook ff horen kwanta k... ja....... ???
>:( Gdvr...........De wielen zijn schaars he ???
Halooooooooo....Ik zoek wielen
Halooooooooo....Ik zoek wielen

-
aha, ik weet wel wielen voor jou, kwalititeit dan nog wel,
voorwiel: 20mm polish magura gustav naaf, gespaakt met zwarte sapim spaken, op 38mm brede, zwarte rigida DH30 velgen, 24"
achterwiel: zwarte magura naaf (industrie lagers) , ooik zwarte sapim spaken + nipples en zwarte rigida dh30 velg, 24"
foto"s: als je goed kijkt..
dit is de velg, maar dan in zwart
dit zijn de naven
bovenste naaf is hetzelfde, achternaaf lijkt op de onderste...
voorwiel: 20mm polish magura gustav naaf, gespaakt met zwarte sapim spaken, op 38mm brede, zwarte rigida DH30 velgen, 24"
achterwiel: zwarte magura naaf (industrie lagers) , ooik zwarte sapim spaken + nipples en zwarte rigida dh30 velg, 24"
foto"s: als je goed kijkt..
dit is de velg, maar dan in zwart

dit zijn de naven

bovenste naaf is hetzelfde, achternaaf lijkt op de onderste...

GTMAN schreef:
Eigenlijk gewoon i.s.........Maar Big un" is wel vet ::)..............Ah..nee fuck....dat wordt me ff te gortig >:(.... Dan kan ik ook nog "es een paar honderd aan Hope remmen gaan uitgeven.
Der. is verder goed ???
Ik woon in Rotterdam... Kweenie of dat jou uitkomt?? En betreft de wielset, mag je die voor €40 incl verzending overnemen, als je die kan gebruiken natuurlijk ... En voor de XT dera kan ik €25 incl verzending rekenen...
Let me know,
rcisoke!
Hee Hennige Haarie ;D ;D Dat is inderdaad een dik setje. Zeer interessant ;D ;D......Maar dat gekloot met verzenden vanuit Belgie weer man............
Wat wil je er voor hebben ??? ???
Wat wil je er voor hebben ??? ???
-
de p^rijs zal ik eens cahter horen, verzenden is gewoon 20eur, en waarschijnlijk dan delen, dus 10eur, gewoonlijk die ik het zo: geld overschrijven, en vanaf dat gedaan is gaan de wieln op de post, of van zodra je het bewijs van storting doormailed ook...
laat maar weten of je het goedvind
laat maar weten of je het goedvind
Redelijke deal, maar de prijs ??? ???
Wel erg handig om te weten ::)
Wel erg handig om te weten ::)
-
prijs volgt... setje is van een goede vriend van mij die niet vaak op internet komt omdat hij altijd maar aant rijden is...
-
Hee Hennie ;D Had jij die wielen nog.....Ben op vakantie geweest......dus geen forum gecheckt :-[
hee.....GTMAN.....moet je die velgen nog hebbuh..???????
- dobbel our zero
anders heb ik nog wel vueltha dh velgen voor je ;D
Jazeker GTLTS........Ik ben net terug van vakantie Turkije, dus vandaar, dat je ff nix. hoorde. Ik zit alleen superkrap in m"n tijd. Misschien kan ik ze zondag op komen halen, schikt dat jou ???
Ik hoor het wel ff, mail anders maar gewoon o.k. ?
Ik hoor het wel ff, mail anders maar gewoon o.k. ?
-
ze zijn er nog....
GTMAN.......check je mail...