mtb dvd"s
Moderator:Beheerders
heeft iemand een adresje waar ik ze kan kopen,
de new world disorder dvd"s heb ik jib heb ik, search for the holy trail + nog wat andere.
weet je een winkel in ned die ze verkoopt, of ken je, of je heb je kopies. let me now. bijv sprung 4 en 5 of kranked 1,2,3,4,5
de bekende titels, vooral films waar ook lekker veel urban actie in is te zien. de film downhill speed lijkt me ook wel wat maar weet nietof hij al in nederland is, is een soort docu met orlando martinez, eric carter, en johnny waddell, zie ook mountainbike action, pag 14
anyway let me now
m.meijering@12move.nl
de new world disorder dvd"s heb ik jib heb ik, search for the holy trail + nog wat andere.
weet je een winkel in ned die ze verkoopt, of ken je, of je heb je kopies. let me now. bijv sprung 4 en 5 of kranked 1,2,3,4,5
de bekende titels, vooral films waar ook lekker veel urban actie in is te zien. de film downhill speed lijkt me ook wel wat maar weet nietof hij al in nederland is, is een soort docu met orlando martinez, eric carter, en johnny waddell, zie ook mountainbike action, pag 14
anyway let me now
m.meijering@12move.nl
Re:mtb dvd"s
met kazaa kunt ge superveel vette films downloaden.. mijn download lijst tot nu toe:
- Kranked 1 t/m 5
- New World Disorder 1 t/m 3
- Ride to the Hills
- JIB
- North Shore Extreme 2, 4 en 6
- Chain Reaction 2 en 3
- Chainsmoke 2
- Superheros 1 t/m 3
- Sprung 4 en 5
- Double Down
- Third Down
- Union
- Evolve
- Kranked 1 t/m 5
- New World Disorder 1 t/m 3
- Ride to the Hills
- JIB
- North Shore Extreme 2, 4 en 6
- Chain Reaction 2 en 3
- Chainsmoke 2
- Superheros 1 t/m 3
- Sprung 4 en 5
- Double Down
- Third Down
- Union
- Evolve
hoi
kazaa werkt bij mij niet zo lekker.
maar kan je deze films:
-kranked 1tm 3 en 5
-North Shore Extreme 2, 4 en 6
- Chain Reaction 2 en 3
- Chainsmoke 2
- Superheros 1 t/m 3
- Sprung 4 en 5
- Double Down
- Third Down
- Union
- Evolve
niet op een cd voor mij zetten zo"n vcd er van branden zodat ik ze op mijn dvd speler kan zien.
betaal ik jou cd"s en de verzendkosten en wat extra geldt voor het werk wat je er van hebt.
mail me anders even als je intresse hebt.
m.meijering@12move.nl
gr mark
kazaa werkt bij mij niet zo lekker.
maar kan je deze films:
-kranked 1tm 3 en 5
-North Shore Extreme 2, 4 en 6
- Chain Reaction 2 en 3
- Chainsmoke 2
- Superheros 1 t/m 3
- Sprung 4 en 5
- Double Down
- Third Down
- Union
- Evolve
niet op een cd voor mij zetten zo"n vcd er van branden zodat ik ze op mijn dvd speler kan zien.
betaal ik jou cd"s en de verzendkosten en wat extra geldt voor het werk wat je er van hebt.
mail me anders even als je intresse hebt.
m.meijering@12move.nl
gr mark
sorry dude.... opzich wil ik ze best voor je kopieeren, maar ik ga ze niet voor je opsturen enzow... aangezien het eigelijk een illegale praktijk is.
ik zou zeggen, download ze zelf van kazaa, sommige gaan iets langzamer als andere, maar op den duur zijn ze allemaal te vinden. (gewoon op "mtb" zoeken en automatische search more aanzetten)
ik zou zeggen, download ze zelf van kazaa, sommige gaan iets langzamer als andere, maar op den duur zijn ze allemaal te vinden. (gewoon op "mtb" zoeken en automatische search more aanzetten)
oke dat wou ik even weten. kazaa werkt voor geen meter bij mij
(langzame comp)
but thanks anyway
gr mark
(langzame comp)
but thanks anyway
gr mark
...mail Plons effuh....(geloof ik)
ok is ook zo helemaal vergeten heeft die al een keer eerder aangeboden via mail (vorig jaar)