v.d.Hill. schreef:
[Dn Helle schreef:
Pssst... Beast en Santa Cruz hebben allebei een boxxer gehad.... dus ervaring zullen ze zeker hebben gehad...
Pssstt Santa Cruz rijdt nog steeds met een BoXXer.En vlgs mij nog TFT tuned ook.
klopt!
Moderator:Beheerders
v.d.Hill. schreef:
[Dn Helle schreef:
Pssst... Beast en Santa Cruz hebben allebei een boxxer gehad.... dus ervaring zullen ze zeker hebben gehad...
Pssstt Santa Cruz rijdt nog steeds met een BoXXer.En vlgs mij nog TFT tuned ook.
Beast schreef:
of koop u een moto cross en hang daar de felle uit
Droppen da kan k goe!Beast schreef: Kerel een wijze raad "drop die irretantie houding van u want gij maakt mij pissig"
Chmod schreef:
[Beast schreef:
Kerel een wijze raad "drop die irretantie houding van u want gij maakt mij pissig"
Droppen da kan k goe!![]()
En, waarvoor zijn uw opmerkingen op dees forum goe? Niks da met den topic te maken heeft he. Leert lezen.
Blijter :"( :"( :"( :"( :"( :"( :"( :"( :"( :"( :"( :"( :"(
Chmod schreef:
EEn dorado rules peisk ook. Wel nog nooit mee gereden.
Even later in de post:
Dus, als ge niks zinnigs te zeggen hebt, zeg dan niks.
Ten 1ste: Als ge mij ni kent, ni eens wedstrijd rijd.
GTLTS schreef:
@Chmod: [left]ik zag dat je een Nicolai UFO te koop hebt staan MET een RST vork............sorry hoor maar mag ik vragen waarom je wel een Marz en boxxer sloopt en geen RST? ik heb die vork ook eens gehad en die is zelfs niet bestand tegen flink XC gebruik laat staan dual. Ik geloof dus eerlijk gezegd niet zoveel van die verhaaltjes van jou. [/left]
Chmod schreef:
A ja, een shiver kan niet tegen Totdnau...
Ik zoek dus een bombshell Marilyn 8 of wat comment op de vork...
thx
GTLTS schreef:Ik zoek dus een bombshell Marilyn 8 of wat comment op de vork...
thx
..toch wel.......
XXL schreef:
RST heeft gewoon een slechte naam die zijn lang nie zo slecht als iedereen peist ze hebbe wel slechte producten gemaakt ma als ge de juste vorken er uit haalt die sloopt ge echt nie zo snel. En trouwens moest ge ze dan toch kapot krijgen (wat echt nie zo simpel is) dan krijgt ge zonder fout binne de week een nieuwe thuis da peis ik nie da gelijk welk merk da doet zenne alle ik weet van een aantal dat het nie doet of wel enkele maand op zich laat wachten.
PS: En begin nu weer nie te zagen over beschaaft nederlands tis hier een forum over bikes nie over het vak nederlands
XXL schreef:
PS: En begin nu weer nie te zagen over beschaaft nederlands tis hier een forum over bikes nie over het vak nederlands
Je bent me voor Ruud.Ruud schreef: [Wat een boutargument! Omdat jullie simpelweg te lui zijn om de tekst een béétje leesbaar te maken mogen wij er geen commentaar op leveren?XXL schreef: PS: En begin nu weer nie te zagen over beschaaft nederlands tis hier een forum over bikes nie over het vak nederlands
het is wel heel erg met je gesteld XXl, als je er al bij gaat zetten dat we er niet op mogen zeiken!!Ruud schreef: [Wat een boutargument! Omdat jullie simpelweg te lui zijn om de tekst een béétje leesbaar te maken mogen wij er geen commentaar op leveren?XXL schreef: PS: En begin nu weer nie te zagen over beschaaft nederlands tis hier een forum over bikes nie over het vak nederlands