Alles gevonden! Slotje graag!
Moderator:Beheerders
Ik was op zoek naar deze delen maar ben inmiddels voorzien...als iemand nog iets nodig heeft :P
Achterderailleur [s]RD-M735 SGS[/s]
Voorderailleur [s]FD-M735 of 736[/s]
Crankset [s]FC-M730 SG[/s]
Voornaaf [s]HB-M730-F[/s]
Achternaaf [s]FH-M732[/s]
Allen dank voor de reacties!
Achterderailleur [s]RD-M735 SGS[/s]
Voorderailleur [s]FD-M735 of 736[/s]
Crankset [s]FC-M730 SG[/s]
Voornaaf [s]HB-M730-F[/s]
Achternaaf [s]FH-M732[/s]
Allen dank voor de reacties!
-
Re:Oude Shimano XT delen
Volgens mij heb ik nog een achterderailleurtje liggen uit die tijd. Zal ff een pic maken, zodat je kunt zien of het de goede is.
@ DeKerf - valt best wel tegen...of het is in slechte staat, of niet te vinden of ze willen het niet naar Europa sturen, maar ik kijk wel regelmatig natuurlijk
@Afterburner - ik houd mij aanbevolen
De foto mag ook naar mijn email op Bikemann@chello.nl en ik dank u voor uw reactie :-*

@Afterburner - ik houd mij aanbevolen

Dirty-Hands schreef:
@ DeKerf - valt best wel tegen...of het is in slechte staat, of niet te vinden of ze willen het niet naar Europa sturen, maar ik kijk wel regelmatig natuurlijk![]()
Met een beetje mazzel is er nog wel wat te vinden. Informeer ook in uwen kennissenkring.. je kan nog lelijk verbaasd zijn wat er nog bij sommige mensen rond slingert.
Heb zo ook mijn M735 groepset van mn Breezer bij elkaar geschraapt, incl. topmount schakelaars en zgan naven die met wat zilverpoets weer glimmen als nieuw (lagering nog 100%).
-
@\Dirty Hands, sorry nog geen tijd gehad om te zoeken, dit weekend ga ik de zolder op.
@ Afterburner: ik heb geduld
(en dank natuurlijk)

vergeet ebay.de niet!
die achterderailleur is dat de voorloper van het huidige model?
die achterderailleur is dat de voorloper van het huidige model?
@ Juriaan: inderdaad, een goede tip
de derailleurs zijn de 7 speed versies die daarvoor waren, de groep waar de shifterknoppen onder elkaar zaten.

de derailleurs zijn de 7 speed versies die daarvoor waren, de groep waar de shifterknoppen onder elkaar zaten.