mijn vriend tha crasher wil met bmx beginnen, voor skeetpark en ook bmx cross, en wil dus een bmxje kopen. niet al te duur, maar best wel, crasher kennende, rete stevig.
een andere vriend van me wil ook beginnen, maar van nul af. dus een fijn beginnersbmxje zou leuk zijn, moest iemand der eentje hebben. maar ook geen rommel, het moet ook wel stom stevig zijn.
2 stevige bmx"jes
Moderator:Beheerders
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
Re:2 stevige bmx"jes
ik heb een goedkope BMX staan 175 euro, niet de supertop kwaliteit maar wel degelijk en niet afgeragd (weinig gebruikt), een mongoose flatland: ijzer, polished, rotor, 4 pegs, eventueel met tweede wielsetje (sterwielen).
Laat maar weten als het iets is, van mijn kant heeft het geen haast....
Laat maar weten als het iets is, van mijn kant heeft het geen haast....
kijk us op http://www.soulcycle.nl mischien dat er daar wat voor je tussen staat
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
tja, maar als je iets nieuw koopt, ben je meer kwijt dan als je 2de hands koopt. en met een beperkt budget, kan je geen materiaal kopen dat ietwat degelijk is. vandaar de zoektocht naar iets degelijk ende niet te duur.
in ieder geval bedankt.
in ieder geval bedankt.
bike2build heb ook goedkope!
-
ik heb een KONA MAMA 2001 race bmx, ik heb er 3 keer mee gereden, is zo good als nieuw, de banden hebben nog haartjes erop.
Hij is heel licht, en stevig, cromo 3 butted
ik kan foto psturen, gewoon vragen op mijn mail: leculdechico@hotmail.com
Prijs 200€ te laten of nemen!
Hij is heel licht, en stevig, cromo 3 butted
ik kan foto psturen, gewoon vragen op mijn mail: leculdechico@hotmail.com
Prijs 200€ te laten of nemen!