24" wielen
Moderator:Beheerders
In goede staat liefst, dus geen getrasht materiaal oké!
Ik ben niet zo voor overbuilt street stuff, dus geen 48 spakige dingen please, gewoon lichte maar sterke wielen voor dual en dirtjumpen. Liefst met naven die disc-compatible zijn, maar dat hoeft niet per sé want momenteel rij ik nog met v-brakes.
Pizzel Dirtyzzel Pagizzel brizzels!
Ik ben niet zo voor overbuilt street stuff, dus geen 48 spakige dingen please, gewoon lichte maar sterke wielen voor dual en dirtjumpen. Liefst met naven die disc-compatible zijn, maar dat hoeft niet per sé want momenteel rij ik nog met v-brakes.
Pizzel Dirtyzzel Pagizzel brizzels!
Re:24" wielen
ik heb nog een 8terwiel liggen met een deore Xt naaf met een atomlab velg, 2rigida"s velgen (nieuw) 4 buitenbanden en 2 binnenbanden
ah Micha!
Hoeveel voor de rigida velgen en de binnenbanden (zonder gaatjes of plakkers I suppose?)?
Over welke buitenbanden hebben we het?
Hoeveel voor de rigida velgen en de binnenbanden (zonder gaatjes of plakkers I suppose?)?
Over welke buitenbanden hebben we het?
ik had ged8t aan 200 euro voor"t geheel en alles is tip top in orde "t gaat over een gebruikte 3" nokian buitenband 1 nieuwe ik geloof 2.7 buitenband
en 2 tioga"s waarvan 1 gebruikt en 2 binninbanden van nokian 1 nieuw en 1 zit in"t aterwiel
en 2 tioga"s waarvan 1 gebruikt en 2 binninbanden van nokian 1 nieuw en 1 zit in"t aterwiel
bedoel je 200 euro voor alles dat in je eerste reactie beschreven staat of slechts datgene waarachter ik gevraagd had? Dan is 200 wel teveel vind ik.
De tioga"s, zijn het 2.3 dh"s of Comp III"s? breder dan 2.3 vooraan hoef ik ni, breder dan 2.1 past trouwens niet in de achterbrug van m"n DMR.
De tioga"s, zijn het 2.3 dh"s of Comp III"s? breder dan 2.3 vooraan hoef ik ni, breder dan 2.1 past trouwens niet in de achterbrug van m"n DMR.
200 voor alles en ze passen in dmr ik heb ze ook erin gehad
kijk, 200 heb ik nie, atomlab en nokian hoef ik nie, dus tell me
Rigida velgen, binnenbanden, tiogas: HOEVEEL
i.v.m. tioga"s, welke zijn het, welke breedte?
Capice?
Rigida velgen, binnenbanden, tiogas: HOEVEEL
i.v.m. tioga"s, welke zijn het, welke breedte?
Capice?
ben nu weg, talk to you laterz...
- Hydraulic_Pimp
Yow fré moete mijn halo"s nie kopen?
Zijn wel disc only
Zijn wel disc only
Kijk fre, ik verkoop "t enkel als set, en ik zit niet de godganse dag achter mijn pc ik heb ook nog een sociaal leven, koop hydraulic mann zijn set, ik ben der mee weg
Terwijl jij je sociaal leven aan"t onderhouden was, zat ik lekker hips en spines te springen in"t skatepark! Jammer van je halsstarrigheid omtrent de verkoop van je spullen. Hoop dat je nog iemand vind...
Hé Hydroman, die Halo"s zijn toch niet van die 48 spakige toestanden, of zijn ze nog redelijk licht? Disc-compatible naven is juist wat ik zoek. Welke naven zijn het?
Hé Hydroman, die Halo"s zijn toch niet van die 48 spakige toestanden, of zijn ze nog redelijk licht? Disc-compatible naven is juist wat ik zoek. Welke naven zijn het?
Kerel, drop die nek van je wil je
Oké oké, zand erover!
Fre, wat kunt g"eraan uitgeven? Moet de voornaaf 20mm of QR zijn? Ik heb nog een schoon setje QR naafkes liggen waarmee ik u een setje kan maken. Mail me ...
Yo beast......wat wil je voor dat Atomblab wiel met die XT naaf hebben ??? ???
-
Beast schreef:
ik had ged8t aan 200 euro voor"t geheel en alles is tip top in orde "t gaat over een gebruikte 3" nokian buitenband 1 nieuwe ik geloof 2.7 buitenband
Moet dat een antwoord zijn op mijn vraag ??? ???
Ik hoef geen Rigida´s en banden enzo. Ik wil (nogmaals) graag weten wat de Atomblab velg met XT naaf moeten kosten.............Als het los verkocht wordt tenminste.... ???
Thanx..... ;D
Ik hoef geen Rigida´s en banden enzo. Ik wil (nogmaals) graag weten wat de Atomblab velg met XT naaf moeten kosten.............Als het los verkocht wordt tenminste.... ???
Thanx..... ;D
-
- Forumbeheerder
Beast schreef:
Kijk fre, ik verkoop "t enkel als set,
dus das n antwoord