Re:Gezocht shimano XT schijfremset
Moderator:Beheerders
ben op zoek naar een schijfremset van XT voor voor met linkerremhendel. Liefst met staal kabel.
-
Ben je net iets te laat, ik heb vandeweek een setje gekocht voor 100,- op marktplaats. Zo goed als nieuw, alleen zonder schijven. Vandaar m"n 160mm schijven zoektocht. Was trouwens het oude type, met de stalen gevlochten kabels.
Ik ben er uiteraard zeer blij mee :P
Ik ben er uiteraard zeer blij mee :P

baquelappe schreef:
Ben je net iets te laat, ik heb vandeweek een setje gekocht voor 100,- op marktplaats. Zo goed als nieuw, alleen zonder schijven. Vandaar m"n 160mm schijven zoektocht. Was trouwens het oude type, met de stalen gevlochten kabels.
Ik ben er uiteraard zeer blij mee :P![]()
Naar Groessen geweest?
-
DiTemp schreef:
[baquelappe schreef:
Ik ben er uiteraard zeer blij mee :P![]()
Naar Groessen geweest?
nope, op laten sturen ;D
in munchen >:( , en ik heb alleen voorrem nodig
Urban Monkey schreef:
in munchen >:( , en ik heb alleen voorrem nodig
Zie header:
"Gezocht shimano XT schijfremset"
En als set ga ik uit van een voorrem en achterrem...
-
ik heb wel een set jah.. voor en achter..
als je nou een goed bod doet mag je ze hebben.. zitten net nieuwe blokken in en nieuwe olie op... stalen kabels 1400mm en 700 mm schijven van 160mm en originele bevestigings spullen
als je nou een goed bod doet mag je ze hebben.. zitten net nieuwe blokken in en nieuwe olie op... stalen kabels 1400mm en 700 mm schijven van 160mm en originele bevestigings spullen