Re:FRAME GEZOCHT!!!!!
Moderator:Beheerders
ben opzoek naar een hardtail frame, 18.5 of 19 inch.
mag licht beschadigd zijn, als ie verder maar 100% goed is. zowel carbon als alu.
groet mel
mag licht beschadigd zijn, als ie verder maar 100% goed is. zowel carbon als alu.
groet mel
-
anders druk je daar is op:
:-*

:-*
Ik heb nog een scott endorpin (carbon frame) liggen! (bouwjaar=1996 denk ik is dat frame dat aan het balhoofd in het zwart is en geleidelijk over gaat naar blauw)
Er is wel wat verf af. (foto als je intresse hebt)
Maat zoek ik even op als je intresse hebt !
Er is wel wat verf af. (foto als je intresse hebt)
Maat zoek ik even op als je intresse hebt !
Re:Hardtail frame gezocht 18.5-19"
Volgende keer dat caps lock lampje uitzetten he! :-*
He XXl, heb wel belangstelling voor het frame, de scott endorphin. Als het een M is kunnen we verder.
Groet Mel
PS Heb het knopje gevonden
Groet Mel
PS Heb het knopje gevonden

Yow ,
Heb ondertussen even nagemeten welke maat het was. Want natuurlijk stond dat stickertje er nie meer op heb dan even mijn scott archieven opgezocht welke maat er overeen kwam en dit zou dus inderdaad een Meduim moeten zijn heb jij en ik al even chance.
Zoals ik al zij heb de cataloog boven gehaald van het jaar dat die fiets verkocht werd en het kader is dus van 97 in plaats van 96
greetz
Heb ondertussen even nagemeten welke maat het was. Want natuurlijk stond dat stickertje er nie meer op heb dan even mijn scott archieven opgezocht welke maat er overeen kwam en dit zou dus inderdaad een Meduim moeten zijn heb jij en ik al even chance.
Zoals ik al zij heb de cataloog boven gehaald van het jaar dat die fiets verkocht werd en het kader is dus van 97 in plaats van 96
greetz
Hoi XXL,
Is het mogelijk om een fotootje te laten zien van het frame?
Is het mogelijk om een fotootje te laten zien van het frame?
Ja dat is mogelijk ma geef dan effe je e-mail adres door dan stuur ik het door via mail (hier is mijn mail adres sergevansnoerbeek@hotmail.com )
die scott is echt wel nog in een goede staat! Hij heeft er ook nooit iets bij uitgespookt.
-
even ter informatie: ik hbe onlangs een vork gekocht van XXL, en die is ook nog echt goed! alleen moet ik em nog betalen
maar XXL is zekers betrouwbaar ( als verzekering voor als je zijn farme zou kopen)

maar XXL is zekers betrouwbaar ( als verzekering voor als je zijn farme zou kopen)
mercikes eh manne ! you make me blush
-
Ik heb nog een spezialized Stumpjumper FS 19"
Is vers gelakt en voorzien van Azonic stikers...
Mail me voor een foto....
filip@abv-vaessen.be
Prijs: 150 eurokes
Is vers gelakt en voorzien van Azonic stikers...
Mail me voor een foto....
filip@abv-vaessen.be
Prijs: 150 eurokes
Jammer voor jou, heb al een mooi frame, mooi voor mij.