Giant NRS
Moderator:Beheerders
Re:Giant NRS
En er hoeft ook niet per sé een demper in te zitten. Die heb ik zelf wel. (170 mm toch?) Als alle ringetjes er maar in zitten. Een bijbehorend balhoofd is wel handig. En kom maar op. Er is vast wel iemand die er één heeft staan / liggen.
Grtz,
B.
Grtz,
B.
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Volgens mij had Seco dr nog eentje. Moet je even zoeken onder te koop. Staat hij als het goed is wel tussne.
Rinse
Rinse
Een vriend van mij heeft er 1 maar er zit een gat ik zijn achterbrug maar dat is garantiewerk en hij zou gemaakt worden. En daarna wil hij hem verkopen dus ik zal het tegen hem zeggen dat jij er één wil
Arno
Arno
Nou, graag. Ik ben benieuwd. Ik denk trouwens wel dat ik op zoek ben naar een 20.5 inch.
jah, k heb een 20,5 team staan van begin vorigjaar, met een geheel zwarte achtervork, dus niet met die lelijke gele stickers er op. k rij dr nog wel op, maar voor een goed bod kan ie altijd weg
gr Koen
gr Koen
gemailed, maar géén reactie
Hoi
Arno dj had het er al over dat ik een xtc frame had van garantie werk
alleen het onderste deel van de achter brug zit nog een gat in van me ketting.
verder is het frame+demper helemaal nieuw nog (alleen dus de onderkant van de achterbrug niet)
ik hoor het van je
Arno dj had het er al over dat ik een xtc frame had van garantie werk
alleen het onderste deel van de achter brug zit nog een gat in van me ketting.
verder is het frame+demper helemaal nieuw nog (alleen dus de onderkant van de achterbrug niet)
ik hoor het van je
-
Hallo Buzz
ik heb mijn NRS 20.5 inch te koop, maar alleen als volledige fiets. Is waarschijnlijk niet de bedoeling?
Groet, Lars
ik heb mijn NRS 20.5 inch te koop, maar alleen als volledige fiets. Is waarschijnlijk niet de bedoeling?
Groet, Lars