Ik heb mijn dorado maar nu ben ik op zoek naar een mono6 adaptor voor de dorado.
Help!!!!!
dorado adaptor voor Mono6
Moderator:Beheerders
Re:dorado adaptor voor Mono6
zit normaal toch standaard bij de vork geleverd
Nee, niet voor de Hope bevestiging.. Bij de dorado zitten alleen Hayes-like adapters.
wat je moet hebben is zeer waarschijnlijk een HBSM20H adapter. deze kun je bij Hope bestellen en houd er rekening mee dat je ook een diameter in schijf groter moet gaan rijden hierdoor.
wat je moet hebben is zeer waarschijnlijk een HBSM20H adapter. deze kun je bij Hope bestellen en houd er rekening mee dat je ook een diameter in schijf groter moet gaan rijden hierdoor.
-
Bij mijn Dorado zat ook een IS 2000 adapter, Maar heb je nu de X-works, sharkey, of de gewone?
Bij de Dorado wordt zowel een IS als een Postmount adapter geleverd. Wel opletten, want het zijn beide 8" adapters. Voor de IS adapter betekent dit dat je een 165mm. caliper moet gebruiken met een 205mm. schijf.
Wat de Mono6 betreft, daar is normaal gezien een Dorado adapter bij Hope zelf voor te krijgen.
Wat de Mono6 betreft, daar is normaal gezien een Dorado adapter bij Hope zelf voor te krijgen.