achterdemper
Moderator:Beheerders
ik zoek een veer achterdemper 165 voor me earthbumble.
ben net begonne met bike maar word nu al ziek van die standaard demper. nog mensen die een dempertje hebben liggen
laat t me weten
ben net begonne met bike maar word nu al ziek van die standaard demper. nog mensen die een dempertje hebben liggen
laat t me weten
Re:achterdemper
Ik heb hier een manitou QR achterdemper liggen... is net van bij bikeright terug. Bredere glijbus erin dan eerst en maar instellings interval voor de rebound. Kortom beter als nieuw. vraagprijs:150euro
greetz
bettes
greetz
bettes
Ik heb een Fox Float RL (200€)
maar dat zijn alle 2 luchtdempers. ik moet eigenlijk een veerdemper hebben. zijn lucht veren eigenlijk ook geschikt voor dh en Freeride?
-
Ik heb nog ene nieuwe 165mm Manitou QR luchtdemper, met de juiste bussen voor je frame. EUR 120 en hij is vna jou.
Je moet het zo zien, de trend in de FR en DH scene is toch naar lichtere materialen, vele freeride fietsen hebben ene air shock, en Manitou is zelfs bezi met ene Luchtdemper voor DH, de Evolver.
B1 Team reed ook met QR luchtdempers in de Dual fietsen, dus qua betrouwbaarheid zit het wel goed.
Let me Know!
Je moet het zo zien, de trend in de FR en DH scene is toch naar lichtere materialen, vele freeride fietsen hebben ene air shock, en Manitou is zelfs bezi met ene Luchtdemper voor DH, de Evolver.
B1 Team reed ook met QR luchtdempers in de Dual fietsen, dus qua betrouwbaarheid zit het wel goed.
Let me Know!
ja sorry man maar k wil toch het liefst een veerdemper hebben vertrouw ik toch meer. t zal wel tussen de oren zitten maar ja
Hier vind je een fox vanilla R in 165mm voor geen geld!
www.bike-fun.nl (kijk bij aanbiedingen) 75€
-
zwelg schreef:
Hier vind je een fox vanilla R in 165mm voor geen geld!
Is een Vanilla, gene Vanilla R, dus geen verstelling op deze demper
Ik heb een Vanilla R met een ietswat zwaardere (850) rode veer... perfect voor het ruigere werk of als je wat zwaarder bent. Half jaar mee gereden. Nieuwstaat. Foto beschikbaar.
130 euro.
mail me.
130 euro.
mail me.