een adresje
Moderator:Beheerders
ik zoek een adresje waar ik voor vork veren kan laten maken
wie helpt mij
wie helpt mij
Re:een adresje
Heb dat ene keer laten doen maar dat was wel in belgie(niet ver van brussel) weet niet of je daar iets aan hebt? Als het jou intresseert wil ik het adres wel is opzoeken. je laat het maar weten
afstand is geen probleem
Bij TechnoFlex in Schijndel al eens geïnformeerd...??
http://www.amatec.nl/produkten.html
Hier heb ik een setje veren voor in mijn shiver laten maken.Goed geprijsd, compleet op mijn gewicht en rijstijl laten maken met behulp van die gasten, zijn binnen 4 dagen klaar. Bedrijf zit in Alphen aan den rijn geloof ik. Klik op de link onderaan de site voor een offerte voor jouw gewenste veer. Bezorging met koeriers dienst. Wel laten coaten!!!
sucses
Hier heb ik een setje veren voor in mijn shiver laten maken.Goed geprijsd, compleet op mijn gewicht en rijstijl laten maken met behulp van die gasten, zijn binnen 4 dagen klaar. Bedrijf zit in Alphen aan den rijn geloof ik. Klik op de link onderaan de site voor een offerte voor jouw gewenste veer. Bezorging met koeriers dienst. Wel laten coaten!!!
sucses
coaten hoeft niet zitten in een vork
maar ben met een DS vorkje bezig en daar zijn geen veren voor
maar ben met een DS vorkje bezig en daar zijn geen veren voor
pas op, zodra er olie in je vork zit zou ik hem laten coaten, de veer dan!
Of is dit echt overbodig?
Of is dit echt overbodig?
www.hermans-veren.com
Hier heb ik mijn veren laten maken had toen enkele offertes laten maken van fabrikanten bij mij in de buurt en deze was de goedkoopste.
Zeer behulpzame gasten want zij hebben de veer voor mij berkent via comp.
Ik had mijn veren binnen de 2 weken.
Dat coaten is niet nodig zolang die veren maar in de olie zitten of goed in gevet zijn kan daar niks mee mis gaan
Hier heb ik mijn veren laten maken had toen enkele offertes laten maken van fabrikanten bij mij in de buurt en deze was de goedkoopste.
Zeer behulpzame gasten want zij hebben de veer voor mij berkent via comp.
Ik had mijn veren binnen de 2 weken.
Dat coaten is niet nodig zolang die veren maar in de olie zitten of goed in gevet zijn kan daar niks mee mis gaan