verende voorvork 1 inch
Moderator:Beheerders
Ik ben met spoed op zoek naar een goed verende 80mm voorvork 1inch ahead voor een klein prijsje, het liefst een RST, Rock Shox, Manitou of Marzocchi, hoeft niet nieuw te zijn en het liefs zonder stofkappen rond de vorkpoten
ik heb ook nog liggen een goede (gele) Rock shox Quadra 21R 60mm, en een stalen verende voorvork(rood) 63mm met schroefdraad en een bijna nieuwe GeforceFX met 128MB +boekjes voor de PC
ik heb ook nog liggen een goede (gele) Rock shox Quadra 21R 60mm, en een stalen verende voorvork(rood) 63mm met schroefdraad en een bijna nieuwe GeforceFX met 128MB +boekjes voor de PC
-
Re:verende voorvork
Ik heb wel een Rond O24U liggen, zit een nieuwe kroon op met volle lengte stuurbuis. Dat is dus 80mm veerweg, lockout, rebound adjusters, luchtvorkje. Ik wil "m wel ruilen voor Euros. 125.00 Om precies te zijn.
125 € heb ik helaas niet, sniff

maar dit is wel een hele beroemde vork met een gedenkwaardige geschiedenis.
Bereden door de enige BA toen hij nog ripte
Bereden door de enige BA toen hij nog ripte
-
Ruig spul komt alleen uit ruige schuurtjes. Ach, als iemand de vork zou willen hebben weet hij me vast wel te vinden.
ik zou graag de vork nemen, moet mijn spullen verkopen...heb je nog ffies?? :-[
-
Ik heb "m hier nog wel even staan. Neem maar even de tijd.
heb je misschien fotosss
greetz
greetz
Jo BA mag ik zaterdag samen met jou het ruige schuurtje in?
Maar "chocobear"hoe kom je aan die nickname? heeft dat iets met de chocoladetunnel te maken?
Maar BA"s O24U is echt een mooi vorkje hoor
Maar "chocobear"hoe kom je aan die nickname? heeft dat iets met de chocoladetunnel te maken?
Maar BA"s O24U is echt een mooi vorkje hoor
hahah ;D choco tunnel?? jummy :P
-
Een foto, mijn hemel je weet toch wel hoe zo"n ding eruit ziet? Ik ben wegens een gebroken knie niet echt in staat een foto te gaan maken ofzo.
Zier eruit als een Asgard maar dan met een oude sticker en een lock out knopje. Kan niks beters vinden, dus pech.
Zier eruit als een Asgard maar dan met een oude sticker en een lock out knopje. Kan niks beters vinden, dus pech.
"domme" vraag tussendoor: je doet een RS Quadra met 1" stuurbuis weg en in datzelfde frame wil je een nieuwe vork?
yup, moet alleen 1 1/8 ahead set hebben
BA? ;D vraagie ...die Rond O24U is 1 1/8 neem ik aan? kan ik die vork met behulp van de juiste 1 1/8 inch balhoofden (ahead) wijzigen en de oude 1 inch balhoofden verwijderen en 1 1/8 maken?
mmm lange vraag
snap je hem nog? ???
mmm lange vraag

nou brute_agrarier! ik kom zeker bij je terug zodra ik wat platte schermpies heb verkocht
vriendelijke groeten
vriendelijke groeten
je wilt een 1 1/8 balhoofd in een 1" frame stoppen? dat gaat niet passen.
heeel misschien andersom nog wel, en van 1.5 naar 1 1/8 bestaat ook nog wel geloof ik, maar wat jij wilt dus niet.
heeel misschien andersom nog wel, en van 1.5 naar 1 1/8 bestaat ook nog wel geloof ik, maar wat jij wilt dus niet.
niet
? kan ik niet 1 1/8 inch ahead plaatsen dan?
ik weet dat zulke setjes bestaan

ik weet dat zulke setjes bestaan
wat voor setjes bestaan?
draad kun je vervangen door ahead. maar in een 1" frame is gewoon geen ruimte om een 1 1/8" balhoofd te plaatsen...
in een klein gat kun je niet iets groters proppen, in een groot gat wel iets kleiners. zo simpel is het meestal. voor zover ik weet.
draad kun je vervangen door ahead. maar in een 1" frame is gewoon geen ruimte om een 1 1/8" balhoofd te plaatsen...
in een klein gat kun je niet iets groters proppen, in een groot gat wel iets kleiners. zo simpel is het meestal. voor zover ik weet.
aha, volgens de fietsenzaak bestaan er setjes die in de frame komen, zelfde binnenkant rand alleen het gat die over de ahead stuuras gaat is wat ruimer had ik begrepen, ik ga straks even weer verhaal doen bij die zaak...
laat het wel ff weten
laat het wel ff weten
oke.. ik heb er iig nog nooit van gehoord... ergens gaat het wel ten koste van 1/8" materiaal, vrees ik..
-
Maakt mij allemaal niet uit hoe "ie het wil gaan doen. Die vork moet eruit, het lijkt hier wel een legerdump.
volgens de gozer van de fietsenzaak kan het dus wel, iets met andere cups plaatsen of spaceren...
hij zou vandaag de leverancier ff bellen, hoor het nog
hij zou vandaag de leverancier ff bellen, hoor het nog
oke, laat even weten hoe het afloopt.
doe ik zeker, misschien een opsteker voor andere ook... ;D
groetjes
groetjes