Stalen cult frames
Moderator:Beheerders
Hallo allen,
Ik ben op zoek naar stalen Retro-Cult frames,
Als die ergens weet of hebt laat het me even weten!
Groetjes,
Insider
Ik ben op zoek naar stalen Retro-Cult frames,
Als die ergens weet of hebt laat het me even weten!
Groetjes,
Insider
-
- Forumbeheerder
Re:Stalen cult frames
pashley 24 MHZ cult genoeg voor je?
we"re talking TV Series. Slechts 2 in belgie, ik denk geen in "Olland
we"re talking TV Series. Slechts 2 in belgie, ik denk geen in "Olland
@BF Ik heb het vermoeden BF dat het hier om een xc-er handelt gezien zijn onderschrift.
@Insider, de grootste nerd op dit gebied hier is DeKerfs, probeer eens bij hem, hij heeft al heel wat info, kennis en wat we allemaal "niet" willen weten met ons gedeeld. Ergens stond hier laatst een 20"Breezer te koop en een WTB Phoenix 15"... zoiets?
@Insider, de grootste nerd op dit gebied hier is DeKerfs, probeer eens bij hem, hij heeft al heel wat info, kennis en wat we allemaal "niet" willen weten met ons gedeeld. Ergens stond hier laatst een 20"Breezer te koop en een WTB Phoenix 15"... zoiets?
Bedankt K@tze,
Nee hij hoeft niet specifiek voor XC te zijn, Softtails en Trailframes zijn ook welkom.
En DeKerf ken ik en is zeker wel "saffy"
Groetjes,
Nee hij hoeft niet specifiek voor XC te zijn, Softtails en Trailframes zijn ook welkom.
En DeKerf ken ik en is zeker wel "saffy"
Groetjes,
k@tze schreef:
Katze, ge bent zelf effectief een nerd....
Ennuh... nee, weet momenteel niets te staan buiten mijn eigen 15" Phoenix waar Insider op zou passen.
@Insider; shop eens bij de oosterburen.. daar is veel te vinden...
Ik heb nog het een en ander:
Rocky Mountain: nieuw maar overgespoten. 175 euro incl vork balhoofd
Brodie, uniek ding met 1"balhoofd
vanaf 400 euro bieden
en verschillende andere frames voor minder; een Muddy Fox uit 1985 voor 50 euro,
Brdigestone MB1
Nevil
Giant Super Sierra

vanaf 400 euro bieden
en verschillende andere frames voor minder; een Muddy Fox uit 1985 voor 50 euro,
Brdigestone MB1
Nevil
Giant Super Sierra
Hal die Ernie,
Mooie frames kom ik nog op terug,
Piet
Mooie frames kom ik nog op terug,
Piet
piet v of niet?
inderdeed k heb heb klassiek ijzer te koop in de maten 17 en 21 de kleuren paars of rood
(maakt niet uit wat je kiest, kijkt altijd hoerig!)
brezer storm dus met vork 450 per frames set zo goed asl nieuw van een ouwe miens geweest! ze zijn dus alle twee praktisch nieuw
en asl je echt veel geld hebt heb ik ook nog een garry fischer mt tam uit jawel beste mensen uit 1983, weet je wel toen doe maar nog een kut benadje was en nog geen plaat gemaakt hadden !!!
inderdeed k heb heb klassiek ijzer te koop in de maten 17 en 21 de kleuren paars of rood
(maakt niet uit wat je kiest, kijkt altijd hoerig!)
brezer storm dus met vork 450 per frames set zo goed asl nieuw van een ouwe miens geweest! ze zijn dus alle twee praktisch nieuw
en asl je echt veel geld hebt heb ik ook nog een garry fischer mt tam uit jawel beste mensen uit 1983, weet je wel toen doe maar nog een kut benadje was en nog geen plaat gemaakt hadden !!!
-
Heb een 20 inch Scott in de aanbieding. Met vork,balhoofdstel, zadelpen, zadelpen QR, stuurpen en stuur. Kleur Gifgroen. Stalen Ishiwata buizen. Echt nauwelijks gebruikt. komt uit "89. Met U-brake nokken op de liggende onderbuis. Mooie kabelnokjes. Ergens op Pinkbike staat nog wel een foto maar aangezien de searchbutton daar kapot is....
ik kan je wel foto"s mailen bij intresse.
TBB
ik kan je wel foto"s mailen bij intresse.
TBB
-
BF = DeJean schreef:
Slechts 2 in belgie
en ik heb dat 1e ervan, de eerste in belgie met een 24mhz !!

Urnyke schreef:
Ik heb nog het een en ander:
![]()
![]()
vanaf 400 euro bieden
Brdigestone MB1
Nevil
Giant Super Sierra
Wat wil je kwijt, staat, maat&prijs svp!
Kun je me misschien een lijstje mailen?(voor mailadres zie profiel!)