gezocht ATB 16 of 17 inch
Moderator:Beheerders
Voor mijn zoon van 10 jaar oud ben ik op zoek naar een complete atb van 16 of 17 inch. Het merk maakt niet uit, de afmontage mag redelijk professioneel zijn (bijv LX). Graag reakties.
Re:gezocht ATB 16 of 17 inch
ik heb nog een B1 HYPER 2 hier staan 350 euro deore afgemonteerd en maar 170 kilometer op gefietst als je intresse hebt laat mij het weten! mail mij anders matthias_15@hotmail.com
Mischien is het te veel maar ik heb nog een Sintesi X-wing 17". Bijna volledig XTR, carbon onderdelen, Marz. X-fly vork enz. Zeer goede staat. 899,-. Ik heb hem te koop gezet bij een fietsenzaak en daar is hij ook te bekijken/berijden.
Bedankt voor jullie reakties,
ten eerste, B1 hyper.....heb je daar een foto van?
ten tweede, sintesi, lijkt me gaaf..maar idd 900 euro is een beetje overdone voor een gozer van 10 jaar.
ten eerste, B1 hyper.....heb je daar een foto van?
ten tweede, sintesi, lijkt me gaaf..maar idd 900 euro is een beetje overdone voor een gozer van 10 jaar.
Zie verkoop:
de KHS is 44 cm =17,3"
de KHS is 44 cm =17,3"
ja ik heb en foto van die hyper op mijn pc staat maqr niet op pink bike maar ja heb je msn? dan kan ik heb daar over sturen
-
ik heb nog een orbea staan, afgemonteerd met deore groep..
400 euro met barends, bidonhouder en chainprotector.. ojah.. ook spd pedalen met zon extra platform voor normale schoenen
Greetzzz
400 euro met barends, bidonhouder en chainprotector.. ojah.. ook spd pedalen met zon extra platform voor normale schoenen
Greetzzz