650 veer voor fox vanilla 6.5"
Moderator:Beheerders
-
- Forumbeheerder
das een heel kort veertje want de demper is maar 16.5 lang.
eventueel te ruilen tegen een 900 voor de harde kerels
eventueel te ruilen tegen een 900 voor de harde kerels
Re:650 veer voor fox vanilla 6.5"
Misschien custom laten maken?
Hoeveel veerweg heeft dieje demper? is ook redelijk belangrijk....
Ik dacht da ik nog een 650 had liggen ma zijn nie van fox maar zijn wel redelijk kort ik wil die wel is opmeten ma weet me eerst te vertellen hoeveel veerweg u demper heeft.
Offtopic: wa zijde eigenlijk in elkaar aan steken? ik neem aan dat da nie voor uwe M3 is.. ;D
Ik dacht da ik nog een 650 had liggen ma zijn nie van fox maar zijn wel redelijk kort ik wil die wel is opmeten ma weet me eerst te vertellen hoeveel veerweg u demper heeft.
Offtopic: wa zijde eigenlijk in elkaar aan steken? ik neem aan dat da nie voor uwe M3 is.. ;D
ik weet het... ;D
Denk dat je gewoon bij sabma(of elke andere fox dealer) terecht kan want die maat (165mm) is een standaard maat. Enduro, hier op forum, heeft nog een fox vanilla RL in de verkoop staan die 165mm is en ik weet dat hij daar andere veren voor heeft gekocht.
greetz
bettes
Denk dat je gewoon bij sabma(of elke andere fox dealer) terecht kan want die maat (165mm) is een standaard maat. Enduro, hier op forum, heeft nog een fox vanilla RL in de verkoop staan die 165mm is en ik weet dat hij daar andere veren voor heeft gekocht.
greetz
bettes
Hey,
Op die Vanilla RL zit een 850, dus dat zal te zwaar zijn. Ik heb wel een DNM 650, maar als je die op een Vanilla wilt doen, zul je wat van die ringen moet afdraaien...
Op die Vanilla RL zit een 850, dus dat zal te zwaar zijn. Ik heb wel een DNM 650, maar als je die op een Vanilla wilt doen, zul je wat van die ringen moet afdraaien...
-
- Forumbeheerder
1.5" veerweg op de demper.XXL schreef: Hoeveel veerweg heeft dieje demper? is ook redelijk belangrijk....
wil die gebruiken om ne lowrider te maken vna mn M3
Ik heb liggen:
450lbs/in : veerweg: 35,8mm
550lbs/in : veerweg: 34mm
750lbs/in : veerweg: 41,3mm
De veerwegen zijn de maximale indrukking mogelijk.
Deze veren hebben iets kleinere diameter(diameter dnm) als die van fox zelf maar heb 2 passingsringskes liggen made by nicolai om op een fox te passen heb ze nog zelf gebruikt voor op mijn vanilla te zetten. Heb zelfs nog koppelstuk liggen om 2 veren (korte en lange veer) te kombineren zodat je vanilla proggressief wordt maar da mag ik nie door vertellen van fox want die vinden dat nie leuk.... :-X (heb dus alle bovenstaande veren nog in korte editie)
Als je intresse hebt je laat maar iets weten...sergevansnoerbeek@hotmail.com mijne nr hedde he?
450lbs/in : veerweg: 35,8mm
550lbs/in : veerweg: 34mm
750lbs/in : veerweg: 41,3mm
De veerwegen zijn de maximale indrukking mogelijk.
Deze veren hebben iets kleinere diameter(diameter dnm) als die van fox zelf maar heb 2 passingsringskes liggen made by nicolai om op een fox te passen heb ze nog zelf gebruikt voor op mijn vanilla te zetten. Heb zelfs nog koppelstuk liggen om 2 veren (korte en lange veer) te kombineren zodat je vanilla proggressief wordt maar da mag ik nie door vertellen van fox want die vinden dat nie leuk.... :-X (heb dus alle bovenstaande veren nog in korte editie)
Als je intresse hebt je laat maar iets weten...sergevansnoerbeek@hotmail.com mijne nr hedde he?
hey serge, ik heb ook nog iet ligge. Enig idee wa? k zen nu ni thuis he.
chmod heeft al zeker ne 650 liggen die een klein beetje meer veerweg heeft als de veren die ik heb, da gaat nie veel meer zijn(zou normaal wel moete passen das als ge de sterkte goe vindt....)
En die ander da ge hebt liggen zijn volgens mij veel te lang die gaan nie gaan in da demperke van de jean
En die ander da ge hebt liggen zijn volgens mij veel te lang die gaan nie gaan in da demperke van de jean
-
- Forumbeheerder
interessant.
jullie zitten toch in leuven he? of ni meer?
Anders over de middag eens afspreklen en dan kan ik die veren eens proberen...
jullie zitten toch in leuven he? of ni meer?
Anders over de middag eens afspreklen en dan kan ik die veren eens proberen...
de serge zit in leuven. Zal de veer daar is gaan droppen.
Slu
Slu
Ik woon in Heverlee....dicht bij arenbergkasteel als ge da weet zijn....
Ik zit nu in blok (tot volgende week dinsdag) dus ben elke dag thuis. gelaat maar weten wanneer gewilt komen zien/proberen
Ik zit nu in blok (tot volgende week dinsdag) dus ben elke dag thuis. gelaat maar weten wanneer gewilt komen zien/proberen
-
- Forumbeheerder
zal proberen om morgen nog efkes te passeren. Maar de kans is klein.
Ik bel je wel.
Ik bel je wel.