Re:Fork
Moderator:Beheerders
-
Max schreef:
Ik zoek een belgische DJ 1 of 2 ( 2002-2003), Z1 (of iets anders), qr , stuurbuis 20cm, in goeie staat en minder dan 150€.
zeg het maar.
gr max
Zijn Belgische anders als de Nederlandse versie?

Daan heeft op te koop nog een 2002 DJ1 staan, EUr 125, die is cht in zeer goede staat, steerer 20cm
Chri$$tiaan schreef:
Zijn Belgische anders als de Nederlandse versie?![]()
Daan heeft op te koop nog een 2002 DJ1 staan, EUr 125, die is cht in zeer goede staat, steerer 20cm
Ik denk dat Max nog niet weet dat verzendingen tussen Nederland en België heel vlot verlopen en dat overschrijvingen naar EU landen nu snel en kostenloos? kunnen gebeuren.
Dus laat je vooral niet afschrikken door onze "grenzen".
Beste Max,
ik heb een Belgische ;D DJ2 van 2003 in perfecte staat, steekt nu in mijn street. Ik heb er schandalig weinig mee gereden en die is in super staat. De vraagprijs is dan ook navenant. 149 Euro.
Ik woon in Leuven, ben vrij vaak in Brussel en kom ook in Oost-Vlaanderen voorbij op weg naar zee dus...let me know...van waar ben je?
Als je interesse hebt dan haal ik ze eruit en meet de stuurbuis lengte op.
GreetZ
pHILL
ik heb een Belgische ;D DJ2 van 2003 in perfecte staat, steekt nu in mijn street. Ik heb er schandalig weinig mee gereden en die is in super staat. De vraagprijs is dan ook navenant. 149 Euro.
Ik woon in Leuven, ben vrij vaak in Brussel en kom ook in Oost-Vlaanderen voorbij op weg naar zee dus...let me know...van waar ben je?
Als je interesse hebt dan haal ik ze eruit en meet de stuurbuis lengte op.
GreetZ
pHILL
Bruno schreef:
[Chri$$tiaan schreef:
Zijn Belgische anders als de Nederlandse versie?![]()
Ik denk dat Max nog niet weet dat verzendingen tussen Nederland en België heel vlot verlopen en dat overschrijvingen naar EU landen nu snel en kostenloos? kunnen gebeuren.
Dus laat je vooral niet afschrikken door onze "grenzen".
Jij heb zeker geen postbank he ! moet je het daarmee eens proberen, die lui zijn van nog van voor 1900. ;D
Groet SICK.