Re:Ironhorse in Nederland
Moderator:Beheerders
Is er al iemand die de nieuwe collectie ironhorse te bewonderen heeft?Weet nog iemand met overdreven interesse in dit spul
Hmm, verkapte spam?
Maargoed, ons aller Erik heeft z"n zut (hele mooie zut!) online staan @ www.ironhorsebikes.nl
Alhoewel je ook gewoon zelf uit USA zou kunnen importeren en de nodige euro"s zou besparen...
Maargoed, ons aller Erik heeft z"n zut (hele mooie zut!) online staan @ www.ironhorsebikes.nl
Alhoewel je ook gewoon zelf uit USA zou kunnen importeren en de nodige euro"s zou besparen...
Nope geen spam ::) heb zelf ook degelijke belangstelling gehad voor Ironhorse het is dat ik m"n Foes tegenkwam,anders zeker een optie geweest.En heb inderdaad gehoord dat Erik ze heeft maar waar zijn ze real te zien?
USA? Anders ff op de Iron Horse site kijken waar ze in de EU wel in de winkel staan en daar dan gaan kijken...
-
Mijn site is under construction maar je kunt iig zien wat ze in NL kosten voor de meest intressante categorien.
Ik heb straks de 4 topmodellen hier staan als framekit opgebouwd.
Dat moeten persfietsen worden.
Maar zolang er niets geleverd is moet ik straks omwille van overmacht testen af gaan zeggen en dat vind ik eeuwig zonde. Het begint aardig krapjes te worden inmiddels.
Ik kan jullie alleen vragen even geduld te hebben.
Gr
E
Ik heb straks de 4 topmodellen hier staan als framekit opgebouwd.
Dat moeten persfietsen worden.
Maar zolang er niets geleverd is moet ik straks omwille van overmacht testen af gaan zeggen en dat vind ik eeuwig zonde. Het begint aardig krapjes te worden inmiddels.
Ik kan jullie alleen vragen even geduld te hebben.
Gr
E