Infrarood interface Polar S610i
Moderator:Beheerders
he allemaal,
ik zoek een infrarood interface om een Polar S610i uit te kunnen lezen, en de benodigde software.
ik heb het al het web gevonden maar vind 40 euro te duur. dus ik hoop dat hier iemand is die het over heeft en gewoon niet meer gebruikt.
alvast bedankt
gr kees
ik zoek een infrarood interface om een Polar S610i uit te kunnen lezen, en de benodigde software.
ik heb het al het web gevonden maar vind 40 euro te duur. dus ik hoop dat hier iemand is die het over heeft en gewoon niet meer gebruikt.
alvast bedankt
gr kees
-
Re:Infrarood interface Polar S610i
He, hallo.
Ik heb de software en een interface (serieel) voor je liggen. 35 euro is toch echt wel het minimum. En indien je al op internet hebt gezocht, weet je heel goed wat het nieuw kost en dat dit een goed bod is.
Ik heb de software en een interface (serieel) voor je liggen. 35 euro is toch echt wel het minimum. En indien je al op internet hebt gezocht, weet je heel goed wat het nieuw kost en dat dit een goed bod is.
- @sph@ltdude
- Contacteer:
http://www.futurumshop.com/ice.cgi?temp ... id=9004005
38 euro bij futurumshop.
Da"s de originele van Polar, maar een S610i doet het ook (cq zóu het moeten doen) met een standaard ingebouwde infraroodpoort van je computer, misschien kun je dus bij een computerwinkel een goedkopere infraroodpoort kopen.
38 euro bij futurumshop.
Da"s de originele van Polar, maar een S610i doet het ook (cq zóu het moeten doen) met een standaard ingebouwde infraroodpoort van je computer, misschien kun je dus bij een computerwinkel een goedkopere infraroodpoort kopen.
-
En dan nog de software a 65 euro . . . . . . . . . .
ja ik heb van de week ook al concact gehad met futurumshop en daar hoorde ik het ook. maar ik vind het geen 35 euro waard het moet wel leuk blijven he..
gr kees
gr kees
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Die krijg je toch bij de hartslagmeter

- @sph@ltdude
- Contacteer:
Je hebt een S610i van.... 250 euro?
en dan ga je miepen over een interface van 35 euro, terwijl je zonder die interface nog geen 10% van het potentieel van de hartslagmeter kunt benutten????
Had dan een S210 gekocht ofzo.....
en dan ga je miepen over een interface van 35 euro, terwijl je zonder die interface nog geen 10% van het potentieel van de hartslagmeter kunt benutten????

Had dan een S210 gekocht ofzo.....

- @sph@ltdude
- Contacteer:
Zit nu ff je postgeschiedenis door te bladeren.....
MERLIN heeft of had of gaat kopen:
Polar S610i, een Merlin, SID,XTR, CK naven, Tune naven, Hope Mono Mini, Fox F80X en dan kan een f*cking interface van 38 euro (= de prijs van welgeteld één hoogwaardig bandje) er niet af
Prioriteiten dude, waar ga je nou écht harder van fietsen ::)
(oké ik ga misschien een beetje ver maar in zo"n perspectief moet je het toch wel ff bekijken vind ik)
MERLIN heeft of had of gaat kopen:
Polar S610i, een Merlin, SID,XTR, CK naven, Tune naven, Hope Mono Mini, Fox F80X en dan kan een f*cking interface van 38 euro (= de prijs van welgeteld één hoogwaardig bandje) er niet af

Prioriteiten dude, waar ga je nou écht harder van fietsen ::)
(oké ik ga misschien een beetje ver maar in zo"n perspectief moet je het toch wel ff bekijken vind ik)
haha je zegt het goed prioriteiten. ik heb die merlin weg gedaan en rij nu een giant xtc carbon daar ga je wel harder van fietsen
oja en ben nu student geworden.. is wat anders dan werken.

oja en ben nu student geworden.. is wat anders dan werken.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Heb je niet toevallig een laptop? Zit wrs een ir poort in, die kun je gebruiken..
Software is vast wel ergens te "krijgen"
JJ
Software is vast wel ergens te "krijgen"

JJ
-
he Merlin,
ff voor de duidelijkheid.
Zoek je een POLAR IR-interface of een gewone IRDA-interface?
En wil je daarbij de sofware van de POLAR 610, of van de losse interface?
POLAR precision software wordt altijd met de 610 meegeleverd. Daar werkt dus ook de IR-interface van POLAR mee. In dat geval heb je geen extra software nodig. Voor een normale IRDA-interface heb je wel aparte software nodig. Die wordt weer met de interface meegeleverd.
Groet, Erwin
ff voor de duidelijkheid.
Zoek je een POLAR IR-interface of een gewone IRDA-interface?
En wil je daarbij de sofware van de POLAR 610, of van de losse interface?
POLAR precision software wordt altijd met de 610 meegeleverd. Daar werkt dus ook de IR-interface van POLAR mee. In dat geval heb je geen extra software nodig. Voor een normale IRDA-interface heb je wel aparte software nodig. Die wordt weer met de interface meegeleverd.
Groet, Erwin
he erwin
ik 1,5 jaar geleden een s410 gekocht maar bij thuis komst zat er een s610i in de verpakking...
ik heb dus de software van een 410.
ik schrijf mn schema"s nu en gaat best maar "t lijkt me leuk om t via mn laptop te doen.
nu hebben jullie het over een ir-poort. ik heb een resente laptop dus ik ga zoeken of dat erop zit.
biedt jij nu alles wat ik nodig heb aan voor 35 euro?
gr kees
ik 1,5 jaar geleden een s410 gekocht maar bij thuis komst zat er een s610i in de verpakking...
ik heb dus de software van een 410.
ik schrijf mn schema"s nu en gaat best maar "t lijkt me leuk om t via mn laptop te doen.
nu hebben jullie het over een ir-poort. ik heb een resente laptop dus ik ga zoeken of dat erop zit.
biedt jij nu alles wat ik nodig heb aan voor 35 euro?
gr kees
- @sph@ltdude
- Contacteer:
De software die je bij de S410 en S610 krijgt is hetzelfde hoor.
Trwns, via geluid kun je ook info versturen van je computer naar je S610
Trwns, via geluid kun je ook info versturen van je computer naar je S610