XC fiets 500-600 euro
Moderator:Beheerders
Hallo ik zoek een XC fiets van rond de 500-600 euro. Ik heb niet echt bepaalde eisen behalve dat ik er op moet passen met 1m89. Het moet gewoon een lekere fiets zijn, comfortabel. En waarop ik lekker door het bos kan crossen.
Ik hoop dat iemand zo een fiets in de verkoop heeft of ergens iets weet.
Een klein ding. Ik kan moeilijk ergens een fiets ophalen omdat ik nog geen rijbewijs heb en ook geen OV jaarkaart. Dus in principe kan ik wel een stuk reizen. Maar liever iets in de buurt van utrecht!
Mvg
Francis
Ik hoop dat iemand zo een fiets in de verkoop heeft of ergens iets weet.
Een klein ding. Ik kan moeilijk ergens een fiets ophalen omdat ik nog geen rijbewijs heb en ook geen OV jaarkaart. Dus in principe kan ik wel een stuk reizen. Maar liever iets in de buurt van utrecht!
Mvg
Francis
Re:XC fiets 500-600 euro
Tis een heel oud topic!
Maar de fiets staat er nog wel, in dezelfde conditie! Is sinds die foto niet meer op gereden.
Fiets staat btw in IJsselstein
http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... adid=17686
Don"t blame a guy for trying!
Maar de fiets staat er nog wel, in dezelfde conditie! Is sinds die foto niet meer op gereden.
Fiets staat btw in IJsselstein
http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... adid=17686
Don"t blame a guy for trying!
www.matrabike.nl
check de ideal mountainbikes voor 500 600 euro heb je een xc bike met deore/lx manitou vork en kinesis frame die hebben we ook in 56cm
en er is ook een winkel in de bilt
dus zon 15 min van utrecht denk
check de ideal mountainbikes voor 500 600 euro heb je een xc bike met deore/lx manitou vork en kinesis frame die hebben we ook in 56cm
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Crash schreef:
www.matrabike.nl
Nee liever niet... Ik wil er graag mee in het bos rijden namelijk. En jullie zitten op 2 min loopafstand van mij

check je email...
DrJ schreef:
check je email...
Is niet echt wat ik zoek.
Voor deze prijs heb ik dan toch liever een hardtail.