Google een goggle
Moderator:Beheerders
-
Zoek goede goggle (niet te donker).
thks
thks
Re:Google een goggle
Perry heeft ze voor weinig, zelf ook 1 gekocht (+/- 25 euro) en zit prima.
Welnee is goedkope zooi. Heb ze ook geprobeerd... ::) maar knellen op je gezicht, door dat er te weinig schuimrubber op zit enne de lens vervormt je zicht als de pest.jojo schreef: Perry heeft ze voor weinig, zelf ook 1 gekocht (+/- 25 euro) en zit prima.
Of komt dat ik alleen Oakley gewend ben die O-frame heeft ook nog verwisselbare lenzen ook voor 65 euro. Polycarbonaat lenzen. Heel veilig voor je ogen. Dat heb zo"n cheap dingetje van de Perry niet.
Ga eens kijken bij Bonk suburban sports Roel. In de veemarktstraat.Daar hebben ze ook merken als Dragon, Smith., Electra.(met twee lenzen standaard) En Arnette. Ook wel een paar in de aanbieding die Smith warp die ik op had gehad, Camogroen met Oranjespiegellens voor 49 euro.
-
thks...Bonk is wel lache zaakje...ben ik vaker voor snowboard stuff geweest, hebben ze daar ook enkel lens goggles dat je weet?
Dragon MDX
Zwart/wit 55.00 In kleur 60.00

V-spec Stinky schreef:
thks...Bonk is wel lache zaakje...ben ik vaker voor snowboard stuff geweest, hebben ze daar ook enkel lens goggles dat je weet?
Denk het wel, vraag het eens aan Martijn of aan die andere medewerkers. Die willen je zeker wel helpen. Allemaal relaxte gozers daar.

-
2xdbikeZ Chiel schreef:
Dragon MDX
![]()
www.?????