REBA
Moderator:Beheerders
hallo mensen,
ik ben op zoek naar een Rock shox REBA (SL) Nu zoek ik eigenlijk alleen nog maar de meest goedkope :P Ik weet al dat Math Salden is Limbrcht weer een nieuwe levering krijgt (medio juni) en dat ze daar "de vorige keer" zeer goedkoop waren. Maar mijn vraag is nu weet iemand nog ergens anders een onlineshop of iets dergelijks waar de REBA"s ook erg goedkoop zijn....?
Bart
ik ben op zoek naar een Rock shox REBA (SL) Nu zoek ik eigenlijk alleen nog maar de meest goedkope :P Ik weet al dat Math Salden is Limbrcht weer een nieuwe levering krijgt (medio juni) en dat ze daar "de vorige keer" zeer goedkoop waren. Maar mijn vraag is nu weet iemand nog ergens anders een onlineshop of iets dergelijks waar de REBA"s ook erg goedkoop zijn....?
Bart
-
Re:REBA
Hoe goedkoop warne ze bijMath Salden dan? Ook Race en Team vorken?
Als ik me niet vergis had hij alle types (pin me er niet op vast ::)) en de prijzen waren zeer goed.
Als voorbeeld:
Reba Race U-turn met poplock voor 299 euro"s (OEM Versie zonder pompje)
Reba Race U-turn met poplock voor 389 bij cycles4you toch wel een heel groot verschil .........
Als voorbeeld:
Reba Race U-turn met poplock voor 299 euro"s (OEM Versie zonder pompje)
Reba Race U-turn met poplock voor 389 bij cycles4you toch wel een heel groot verschil .........
-
Das idd niet verkeerd, wel in zwart mag ik hopen? Hopelijk heeft ie snel weer
AKKERMANS had ze een tijdje geleden belachelijk goedkoop liggen.
Ik weet niet of dat nog het geval is
Reden :
Rockshox is de boel super strak aan het organiseren ivm OEM sales.
Maw koop je nu een "goedkope" vork, dan mag je een gepeperde rekening verwachten als er wat aan scheelt.
Erger nog, niemand durft nog OEM vorken verkopen (akkermans dus niet meer in de toekomst) omwille van de sancties die er gaan komen.
Reden :
Maw koop je nu een "goedkope" vork, dan mag je een gepeperde rekening verwachten als er wat aan scheelt.
Erger nog, niemand durft nog OEM vorken verkopen (akkermans dus niet meer in de toekomst) omwille van de sancties die er gaan komen.
-
Plons schreef:
AKKERMANS had ze een tijdje geleden belachelijk goedkoop liggen.
Reden :
Tijdens de Eurobike en de BM+ is mij door SRAM verteld dat Rock Shox garantie verleent op alle vorken, ook uit het buitenland enz. Dus lijkt me dat ze dat ook op OEM vorken doen
Jurriaan schreef:
s-tec verkoopt nog steeds oem vorken en lijkt mij dat ide daarop ook gewoon garantie verlenen indien van toepassing.
en als je vork onderhoud nodig hef thoef je natuurlijk niet naar Sram/Agu
Waar doe jij hem naar weg dan voor revisie. ? Ik weet niet of ie dan onder garantie gemaakt als ie niet naar agu wordt opgestuurd. Maar ja met oude vork maakt dat waarschijnlijk niet uit. Ik bedoel gewoon een plek hier in NL. Niet in het buitenland.