(freeride) Voorvork Gezocht!
Moderator:Beheerders
hallo,
ik heb hier een freeride bike staan met een manitou stance flow voorvork. deze vork heeft een kwaliteit van 0. ik ben dan ook op zoek naar een andere voorvork. hij moet een veerweg hebben van 130 tot 160 mm (dubbelkroons mag ook), een 20mm steekas, en een stuurbuislengte van minimaal 20 cm. in eerste instantie wil ik graag een voorvork ruilen tegen mijn trek mountainbike, want deze gebruik ik niet. eventueel wil ik bij betalen, en komen we er dan nog niet uit, dan betaal ik gewoon de gevraagde prijs zonder ruil.
mvg
streeter
ik heb hier een freeride bike staan met een manitou stance flow voorvork. deze vork heeft een kwaliteit van 0. ik ben dan ook op zoek naar een andere voorvork. hij moet een veerweg hebben van 130 tot 160 mm (dubbelkroons mag ook), een 20mm steekas, en een stuurbuislengte van minimaal 20 cm. in eerste instantie wil ik graag een voorvork ruilen tegen mijn trek mountainbike, want deze gebruik ik niet. eventueel wil ik bij betalen, en komen we er dan nog niet uit, dan betaal ik gewoon de gevraagde prijs zonder ruil.
mvg
streeter
Laatst gewijzigd door streeter op zo dec 02, 2007 5:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ditch the bitch, let's go riding
Simple bmx
Simple bmx
ik had idd laten weten dat ik geen interesse had om mijn vork tegen je fiets te ruilen. In jouw reactie stond dat je hem het liefst wilde ruilen, en anders toch kopen. Ik heb hierna niks meer van je gehoord, terwijl in je bericht stond dat je een vork wilde betalen met cash als ruilen niet zou lukken. Je had dan toch ff iets kunnen laten weten van je besluit? Maargoed, is geen probleem verder hoor. Het is duidelijk nu,
succes ermee!
succes ermee!
Waarom verkoop je die Trek niet gewoon?
Het lijkt me aanzienlijk makkelijker om een persoon A te vinden om je Trek aan te verkopen. Met de €€€ van persoon A in je achterzak, zoek je dan een persoon B die een FR-vork wil verkopen voor €€€.
Kans van slagen lijkt me aanmerkelijk groter dan dat je iemand vindt die a) een Freeride-vork te koop heeft en b) jouw specifieke Trek wil kopen.

Het lijkt me aanzienlijk makkelijker om een persoon A te vinden om je Trek aan te verkopen. Met de €€€ van persoon A in je achterzak, zoek je dan een persoon B die een FR-vork wil verkopen voor €€€.
Kans van slagen lijkt me aanmerkelijk groter dan dat je iemand vindt die a) een Freeride-vork te koop heeft en b) jouw specifieke Trek wil kopen.

Sherman Flick 130mm? Het is maar net hoeveel freeride je in gedachten hebt:
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=36544
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=36544
marzocchi bomber junior T, 170mm, steekas
voor foto's. mail dan ff naar nick_downhill@hotmail.com
Laterzz Nick
voor foto's. mail dan ff naar nick_downhill@hotmail.com
Laterzz Nick
-
- Contacteer: