Gevonden!! Slotje Aub
Moderator:Beheerders
hoi,
ik zoek een DK general lee of iets dergelijks, maar omdat er blijkbaar niet veel mensen iets hebben staan van 24 inch wil ik ook wel een bmx. denk hierbij aan een GT, Wethepeople, KHE , eastern ofzoiets. dus geen namaak fietsen zoals royal bugatti. heb je iets voor een normale prijs? (geen bmx van 500 euro) mail me dan even aub.
grtz
danny
Ps: ik zoek iets voor dirt/ street
ik zoek een DK general lee of iets dergelijks, maar omdat er blijkbaar niet veel mensen iets hebben staan van 24 inch wil ik ook wel een bmx. denk hierbij aan een GT, Wethepeople, KHE , eastern ofzoiets. dus geen namaak fietsen zoals royal bugatti. heb je iets voor een normale prijs? (geen bmx van 500 euro) mail me dan even aub.
grtz
danny
Ps: ik zoek iets voor dirt/ street
Laatst gewijzigd door streeter op za mei 24, 2008 3:56 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Ditch the bitch, let's go riding
Simple bmx
Simple bmx
Banshee Scratch 24" niets voor je, prijs is bespreekbaar. http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=38034
--Cranked Crusaders--
-----Nil Nobis Absurdum-----
-----Nil Nobis Absurdum-----
-
euh sorry ik weet eve niet over wie het nouw gaat. die jonge met die performer heb ik al langs iets late wete dus je meot niet zo snel zijn met je commentaar, en als je de volgende keer wat te zeike hebt stuur je me maar een pm inplaats van dit topic wat te ligge verklote. bemoei je gwoon met je eige zake
Ditch the bitch, let's go riding
Simple bmx
Simple bmx
- Jean-Pierre
Moet ik je gelijk in geven, want het is al vaker gebeurt hea steelhead.streeter schreef:euh sorry ik weet eve niet over wie het nouw gaat. die jonge met die performer heb ik al langs iets late wete dus je meot niet zo snel zijn met je commentaar, en als je de volgende keer wat te zeike hebt stuur je me maar een pm inplaats van dit topic wat te ligge verklote. bemoei je gwoon met je eige zake
Gewoon pb'e is wat handiger.
Ontopic: Ik weet misschien wel iemand, ff vragen.
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de