slotje
Moderator:Beheerders
IK KRIJG MIJN VORK NIET IN MIJN FRAME!!! (STUURBUIS IS TE KORT) IK HEB NU EEN BALHOOFD VAN FSA WAARVAN DE CUPS SAMEN 2,5CM UIT HET FRAME KOMEN...
WEET IEMAND OF ER EEN BALHOOFDSTEL BESTAAT WAARVAN DE CUPS MAX 2CM UIT HET FRAME KOMEN?
GRTJS
WEET IEMAND OF ER EEN BALHOOFDSTEL BESTAAT WAARVAN DE CUPS MAX 2CM UIT HET FRAME KOMEN?
GRTJS
Laatst gewijzigd door amfury op di feb 09, 2010 2:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Beetje verwend ofzo dat als je het ff niet hebt of krijgt dat je aandacht gaat vragen door het gebruik van hoofletters en uitroepteken.
Ik heb er uren over zitten te filosoferen en ik ben tot de volgende tip gekomen.
Als je het aardig vraagt is iedereen wat behulpzamer zou je is moeten proberen...
Ik heb er uren over zitten te filosoferen en ik ben tot de volgende tip gekomen.
Als je het aardig vraagt is iedereen wat behulpzamer zou je is moeten proberen...
Specialized Demo 8 2011
- Jean-Pierre
Denk eens niet alleen aan jezelf, en gedraag je. Alleen schrijven in hoofdletters zien we hier niet graag, zie punt 2F van onze policy: http://www.dirty-pages.net/colofon/policy.phpamfury schreef:fuck off! ZAGEVENT!!!!
Hierbij gelijk uw eerste waarschuwing en een slot op dit topic.