Heb een body gevonden in Winterberg vandaag en vermoed zomaar dat iemand hier wel naar opzoek is. IIs van O'neall en als je hem kwijt bent geraakt daar vandaag dan weet je wel de details. Wie o wie? PB me me maar.
Lost your protector today in Winterberg? I found one, so contact me if you think its yours!
Van wie is deze body/ Who lost his/ hers body (protector)
Moderator:Beheerders

Begrijp me niet verkeerd, het is wel eerlijk van je om het te melden.
Maar denk dat er weinig duitsers of engelsen op DP of mtb.nl kijken.
Beter was geweest om hem in de bikeshop af te geven met details van vindplaats en zo,
er is nu waarschijnlijk al iemand naarsig op zoek naar z'n protector.
Maar gelukkig zijn er nog eerlijke mensen zoals jij, want je had hem ook gewoon kunnen houden.

Laatst gewijzigd door DESL op wo aug 11, 2010 7:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
--Cranked Crusaders--
-----Nil Nobis Absurdum-----
-----Nil Nobis Absurdum-----
Of hij is hard bezweet en hij wilt hem zelf niet aandoenDESL schreef:Gast, weet je wel hoeveel mensen en nationaliteiten daar rond hobbelen in vakantietijd. Kan dus echt van iedereen zijn die protector.
Begrijp me niet verkeerd, het is wel eerlijk van je om het te melden.
Maar denk dat er weinig duitsers of engelsen op DP of mtb.nl kijken.
Beter was geweest om hem in de bikeshop af te geven met details van vindplaats en zo,
er is nu waarschijnlijk al iemand naarsig op zoek naar z'n protector.
Maar gelukkig zijn er nog eerlijke mensen zoals jij, want je had hem ook gewoon kunnen houden.

haha, ja dame dus (-: De naam en als dat niet, dan het onderschrift, zou het toch moeten weg geven...
En, ja, ik had het moeten inleveren, maar bedacht dat wat laat (en toen was de winkel dicht)
- wel email naar ze gestuurd ook. Dus misschien heeft de naarstig zoekende eigenaar daar iets aan...Ben zelf een chaoot dus weet wat het is om dingen kwijt te zijn!
En, ja, ik had het moeten inleveren, maar bedacht dat wat laat (en toen was de winkel dicht)