Gezocht: Net Hardtail Dirt frame (met horizontale dropouts)
Moderator:Beheerders
Net Hardtail Dirt frame (met horizontale dropouts)
GEEN BMX frame dus !
Wel iets met stijl svp ... Dus geen P1 2 3 Vipers en ander spul enzo aanbieden.
Ik heb best nog veel parts liggen en zou die dan liever op een speel/dirt fietsje schroeven i.p.v. ze op de plank te laten liggen.
Bijv. wel interesse in:
-Agent Bikes Smith
-Last
-NS
-Brooklyn Machine works
Heb dus echt alleen interesse in een frame met evt. zadelpen erbij. Verder heb ik alle parts liggen om ém op te bouwen !
Maximaal €150,-
GEEN BMX frame dus !
Wel iets met stijl svp ... Dus geen P1 2 3 Vipers en ander spul enzo aanbieden.
Ik heb best nog veel parts liggen en zou die dan liever op een speel/dirt fietsje schroeven i.p.v. ze op de plank te laten liggen.
Bijv. wel interesse in:
-Agent Bikes Smith
-Last
-NS
-Brooklyn Machine works
Heb dus echt alleen interesse in een frame met evt. zadelpen erbij. Verder heb ik alle parts liggen om ém op te bouwen !
Maximaal €150,-
Het ligt nimmer aan het materiaal, al zeggen ze dat allemaal.
Ik vind de capital zeker een net en clean frame ... Ik heb me echter vergist in de BMX achternaaf
(ik weet het ... je zei het nog
)
Ik heb dus al een complete 24" wielset met banden en al klaar liggen.....Dan moet ik weer een naaf gaan zoeken, omspaken etc.
Eigenlijk net ff geen zin in .....
Ik pb je ook nog wel ff....

Ik heb dus al een complete 24" wielset met banden en al klaar liggen.....Dan moet ik weer een naaf gaan zoeken, omspaken etc.
Eigenlijk net ff geen zin in .....
Ik pb je ook nog wel ff....
merrybike schreef:ns capital, 150?
Het ligt nimmer aan het materiaal, al zeggen ze dat allemaal.
- de G U R U
- Contacteer:
is misschien iets boven je budget maar ik zag net dat ze bij CRC een hoop mooie 24" frames in de aanbieding hebben; oa een BM contraband, last rufus, ns sub24 voor ergens in de 200 euro..Harold schreef:-Octane One Void
-NS Suburban
Dat soort frames zeg maar ... lekker clean
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
Die raad ik niet aan met 24" wielen, de bb van dat frame is al zo laag, en als je er dan ook nog kleinere wielen in doet verpest je de geometrie en raken je cranks snel de grond als je een bocht maakt en je cranks niet horizontaal staan...mool schreef:Er staat op mountainbike.nl een Commencal Absolute (maxmax) frame voor 100 euro.
Je kan veel beter voor 1 van de frames gaan die de GURU aanraadt, dat is het extra geld echt waard