Closed
Moderator:Beheerders
-
- de lachende derde
- Contacteer:
Re: Onderste balhoofdlager CK 45/45 integrated
Volgens mij maakt King die niet, alleen semi-integrated lagers en die passen niet in je frame. Ik kan wel even kijken of die baseplate echt niet werkt met integrated lagers.Mattin schreef:Ik ben op zoek naar een onderste lager voor een Chris King 45/45 integrated headset
De reden dat ik dit zoek is omdat ik mijn a2c wil verlengen en er speciale crown-race is die speciaal voor ditsoort gevallen extra hoog is gebouwd. Enige is dat die alleen past op CK lagers/balhoofdsets.
Als iemand iets weet waar ik deze los kan krijgen, of als iemand evt een complete aan biedt voor een mooi prijsje hoor ik dat ook graag
Groet,
Mattin
Als je dat zou willen doen zou dat echt tof zijn, thanks!de lachende derde schreef:Volgens mij maakt King die niet, alleen semi-integrated lagers en die passen niet in je frame. Ik kan wel even kijken of die baseplate echt niet werkt met integrated lagers.Mattin schreef:Ik ben op zoek naar een onderste lager voor een Chris King 45/45 integrated headset
De reden dat ik dit zoek is omdat ik mijn a2c wil verlengen en er speciale crown-race is die speciaal voor ditsoort gevallen extra hoog is gebouwd. Enige is dat die alleen past op CK lagers/balhoofdsets.
Als iemand iets weet waar ik deze los kan krijgen, of als iemand evt een complete aan biedt voor een mooi prijsje hoor ik dat ook graag
Groet,
Mattin

- de lachende derde
- Contacteer:
Ik ben het dus vergeten maar ik kijk morgen wel even.Mattin schreef:Als je dat zou willen doen zou dat echt tof zijn, thanks!de lachende derde schreef:Volgens mij maakt King die niet, alleen semi-integrated lagers en die passen niet in je frame. Ik kan wel even kijken of die baseplate echt niet werkt met integrated lagers.Mattin schreef:Ik ben op zoek naar een onderste lager voor een Chris King 45/45 integrated headset
Groet,
Mattin