Closed

Plaats hier een bericht wanneer je op zoek bent naar een fiets of onderdeel.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Mattin
Contacteer:
Closed

Bericht door Mattin » za dec 08, 2012 5:23 pm

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Mattin op za aug 17, 2013 12:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Santa Cruz

Bericht door Santa Cruz » za dec 08, 2012 5:32 pm

de lachende derde
Contacteer:

Re: Onderste balhoofdlager CK 45/45 integrated

Bericht door de lachende derde » zo dec 09, 2012 9:27 pm

Mattin schreef:Ik ben op zoek naar een onderste lager voor een Chris King 45/45 integrated headset

De reden dat ik dit zoek is omdat ik mijn a2c wil verlengen en er speciale crown-race is die speciaal voor ditsoort gevallen extra hoog is gebouwd. Enige is dat die alleen past op CK lagers/balhoofdsets.

Als iemand iets weet waar ik deze los kan krijgen, of als iemand evt een complete aan biedt voor een mooi prijsje hoor ik dat ook graag

Groet,
Mattin
Volgens mij maakt King die niet, alleen semi-integrated lagers en die passen niet in je frame. Ik kan wel even kijken of die baseplate echt niet werkt met integrated lagers.
www.electronicexplorations.org

Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.

Mattin
Contacteer:

Bericht door Mattin » ma dec 10, 2012 2:01 pm

de lachende derde schreef:
Mattin schreef:Ik ben op zoek naar een onderste lager voor een Chris King 45/45 integrated headset

De reden dat ik dit zoek is omdat ik mijn a2c wil verlengen en er speciale crown-race is die speciaal voor ditsoort gevallen extra hoog is gebouwd. Enige is dat die alleen past op CK lagers/balhoofdsets.

Als iemand iets weet waar ik deze los kan krijgen, of als iemand evt een complete aan biedt voor een mooi prijsje hoor ik dat ook graag

Groet,
Mattin
Volgens mij maakt King die niet, alleen semi-integrated lagers en die passen niet in je frame. Ik kan wel even kijken of die baseplate echt niet werkt met integrated lagers.
Als je dat zou willen doen zou dat echt tof zijn, thanks! :)

de lachende derde
Contacteer:

Bericht door de lachende derde » ma dec 10, 2012 7:44 pm

Mattin schreef:
de lachende derde schreef:

Groet,
Mattin
Als je dat zou willen doen zou dat echt tof zijn, thanks! :)
Ik ben het dus vergeten maar ik kijk morgen wel even.
www.electronicexplorations.org

Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.

Mattin
Contacteer:

Bericht door Mattin » ma dec 10, 2012 7:50 pm

No worries, thanks! :)

Plaats reactie