Saint m810 shortcage
Moderator:Beheerders
- de lachende derde
- Contacteer:
Titel zegt genoeg.
- de lachende derde
- Contacteer:
-
- de lachende derde
- Contacteer:
- de lachende derde
- Contacteer:
http://www.berg-ab.de/shop/product_info ... cts_id=173
hier kan je er eentje kopen?
hier kan je er eentje kopen?
orange 224-evo
nukeproof mega am 275
vanhout singlespeed racer
peugot "86 fixed gear
specialized p2
commencal meta am HT cromo
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
nukeproof mega am 275
vanhout singlespeed racer
peugot "86 fixed gear
specialized p2
commencal meta am HT cromo
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- de lachende derde
- Contacteer:
- de lachende derde
- Contacteer:
- de lachende derde
- Contacteer:
Minder mooi maar mss een goedkoper alternatief mocht je geen gebruikte derailleur kunnen vinden(55,- ipv 90,-): http://www.bike-components.de/products/ ... 2013-.html
Heb de mijne nog niet gemonteerd maar heb al wel gezien dat de breedte van de derailleurwieltjes hetzelfde is als bij een 9-speed derailleur. Is wel 29 hele grammen zwaarder
dan saint...
Heb de mijne nog niet gemonteerd maar heb al wel gezien dat de breedte van de derailleurwieltjes hetzelfde is als bij een 9-speed derailleur. Is wel 29 hele grammen zwaarder

- de lachende derde
- Contacteer:
Ga ik waarschijnlijk doen. Wel met 10sp want door de verhouding tussen kabeltrek en hoever de derailleur opschuift kan je hem niet met een 9sp shifter gebruiken.MRW schreef:Minder mooi maar mss een goedkoper alternatief mocht je geen gebruikte derailleur kunnen vinden(55,- ipv 90,-): http://www.bike-components.de/products/ ... 2013-.html
Heb de mijne nog niet gemonteerd maar heb al wel gezien dat de breedte van de derailleurwieltjes hetzelfde is als bij een 9-speed derailleur. Is wel 29 hele grammen zwaarderdan saint...
Ai. Dus mijn kort door de bocht redenering dat de shifter bepalend is en een 10-speed derailleur wel met een 9-speed shifter zou moeten werken gaat niet op?
Heb net een 10-speed shimano 105 derailleur in combinatie met dura-ace buiscommandeurs op mijn racefiets gemonteerd en dat schakelt prima (al heb ik er nog niet mee gefietst). Maar dat is natuurlijk wel een heel ander ontwerp derailleur... Maar als het idd niet werkt gaat mijn Zee dus ook de verkoop in, heb nu alles 9-speed en wil dat zo houden.

- de lachende derde
- Contacteer:
Net nog even nagekeken want ik begon zelf ook te twijfelen maar het klopt wel. Wat wel schijnt (zelf nooit geprobeerd) te werken is een 10sp Shimano derailleur icm een 9sp SRAM shifter, de kabeltrek schijnt het zelfde te zijn.MRW schreef:Ai. Dus mijn kort door de bocht redenering dat de shifter bepalend is en een 10-speed derailleur wel met een 9-speed shifter zou moeten werken gaat niet op?Heb net een 10-speed shimano 105 derailleur in combinatie met dura-ace buiscommandeurs op mijn racefiets gemonteerd en dat schakelt prima (al heb ik er nog niet mee gefietst). Maar dat is natuurlijk wel een heel ander ontwerp derailleur... Maar als het idd niet werkt gaat mijn Zee dus ook de verkoop in, heb nu alles 9-speed en wil dat zo houden.
Op je racefiets moet het wel lukken omdat bij Shimano racederailleurs de kabeltrek wel gelijk is.
Verkoop je je Zee misschien?
- de lachende derde
- Contacteer: