Re:DH proof headsetje...iemand...???
Moderator:Beheerders
nou jullie begrijpen het wel...........misschien heeft iemand nog iets erg knaps liggen voor een (hele) leuke prijs....CK (steel) of RF RS DH of iets van een HOPE speelgoedje.....roep maar.
[off topic] hahahaha, een Ck steel, you"re kiddin" natuurlijk ik heb er toch tien je kunt er best een krijgen....NOT..!.. Ck is for life, sorry mate.[lachmode uit]
misschien is er een gek die deze zomer niet overleefd heeft en stopt met biken en daarom nodig van zijn veel te dure spulletjes af moet...
waarschijnlijk niet..........maar je weet nooit (met mensen zoals Christiaan op dit forum die alles verkopen wat los en vast zit voor een leuke prijs.... ;D)
waarschijnlijk niet..........maar je weet nooit (met mensen zoals Christiaan op dit forum die alles verkopen wat los en vast zit voor een leuke prijs.... ;D)
Ik heb een King Steelset voor je liggen... Ingekort op standaard hoogte... Wel degelijk gebruikt.
-
k@tze schreef:
[off topic] hahahaha, een Ck steel, you"re kiddin" natuurlijk ik heb er toch tien je kunt er best een krijgen....NOT..!.. Ck is for life, sorry mate.[lachmode uit]
dussss toch nog iemand die er 1 heeft liggen ookal issie een beetje bewerkt ::) ::)
proficiat, ik dacht dat het niet mogelijk was,... een mooi gebaar van rcisoke

check je mail RC....